savner

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: savner

Ulæst indlæg af Jps »

kina skrev:Jeg savner forsat i GOD forhandler.. en der ikke bare er til Kassetænkning.. men også kan/vil
tænke i mennesker og Scooter..
De findes ikke tror jeg. De skal jo leve af deres forretning og knallertbranchen har det vist skidt i disse tider.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: savner

Ulæst indlæg af scootergrisen »

kina skrev:Jeg savner forsat i GOD forhandler.. en der ikke bare er til Kassetænkning.. men også kan/vil
tænke i mennesker og Scooter..
Hvordan definer du en god forhandler ?
Der er da sikkert mange gode forhandlere af scootere derude du skal bare finde en som du kan lide.
Hvad er det du søger i en forhandler ?
Du kan jo køre en tur rundt til de forskellige steder på kortet her i nærheden af dig : http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... anmark.php
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: savner

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nu er det bare sådan at tilfredse kunder ikke betaler huslejen. Forhandlerne skal jo tjene penge og hvis forhandleren skal leve op til en masse krav så som god service så koster det simpelhen mere og spørgsmålet er så om du er villig til at betale ekstra for at få eksta ?
Eller om du er ligsom alle os andre... som gerne vil have det billigt.

Jeg tror ik der er andre måder at finder et sted du er tilfreds med end ved at køre ud og besøge de forskellige steder på kortet. Så kan du se om du swinger med de ansatte.

Jeg kan da godt fortælle hvilken butikker jeg har været mest tilfreds med men det betyder jo ikke at du får den samme oplevelse.
Besvar