scoot.dk rødovre

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

scoot.dk rødovre

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg købte engang en spændingsregulator til 345,- og et gashåndtag til 129,- i denne butik. Ingen problemer. Alt gik som det skulle.

Så ville jeg på et andet tidspunkt købe en lys kontrol boks.
Han sagde jeg kunne lige prøve at check at sikringerne havde god forbindelse.
Så jeg gik ud til min scooter og kiggede lidt på sikringerne og ganske rigtigt som han sagde der var nogle problemer ved den ene sikring som åbentbart var blevet så varm at plasik holderen var smelte.
Jeg tog hjem for at fejlfinde yderligere og fandt frem til at der ikke var noget ivejen med lys kontrol boksen.
Det var istedet for CDI boksen som havde fejl.

Jeg ringede til scoot.dk for at bestille en CDI boks men nu kunne jeg ikke bestille over telefonen men skulle ind på nettet sagde han.
Okay jeg går ind på http://scoot.dk men kan ikke finde nogle dele til kymco.
Ringer til ham igen og ja der er vistnok kun baotian dele på hjemmesiden.

Det ender med at ham ikke vil sælge mig CDI boksen.
Han ville vist kun sælge til de scootere han selv har solgt ligepludselig.
Og han siger at den vil alligevel blive så dyr hvis jeg køber den hos ham. Mener han siger 650 kroner eller der omkring.
Så jeg ender med at køre til scooter city på nørrebro og de har den på lager så jeg køber den med det samme.

Syns bare det lidt ærveligt at han ikke vil sælge delene lige pludselig for første gang ville han jo gerne.
Men han var meget venlig og hvis han var ligeglad med sine kunder så havde han jo ikke sagt at jeg skulle prøvede at checke sikringerne så havde han bare bestil lys kontrol boksen også havde jeg stået der med 2 lys kontrol boksen som begge 2 virkede så han endte med at spare mig penge men det det jo bare ærveligt at det var scooter city som fik pengene når det skulle havet været ham.
Brugeravatar
Fut
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 160
Tilmeldt: 24. april 2010 19:31
Scootere: Funtec scootcar
Geografisk sted: Renge på Stevns

Re: scoot.dk rødovre

Ulæst indlæg af Fut »

Det lyder underligt. Specielt da der er Kymko på hans forside.
han er måske ikke så dygtig aligevel og er bange for at sælge noget som er forkert.
Brugeravatar
resderra
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. juni 2010 23:43
Scootere: kymco super 8 4t 50cc

Re: scoot.dk rødovre

Ulæst indlæg af resderra »

scootergrisen skrev:Jeg købte engang en spændingsregulator til 345,- og et gashåndtag til 129,- i denne butik. Ingen problemer. Alt gik som det skulle.

Så ville jeg på et andet tidspunkt købe en lys kontrol boks.
Han sagde jeg kunne lige prøve at check at sikringerne havde god forbindelse.
Så jeg gik ud til min scooter og kiggede lidt på sikringerne og ganske rigtigt som han sagde der var nogle problemer ved den ene sikring som åbentbart var blevet så varm at plasik holderen var smelte.
Jeg tog hjem for at fejlfinde yderligere og fandt frem til at der ikke var noget ivejen med lys kontrol boksen.
Det var istedet for CDI boksen som havde fejl.

Jeg ringede til scoot.dk for at bestille en CDI boks men nu kunne jeg ikke bestille over telefonen men skulle ind på nettet sagde han.
Okay jeg går ind på http://scoot.dk men kan ikke finde nogle dele til kymco.
Ringer til ham igen og ja der er vistnok kun baotian dele på hjemmesiden.

Det ender med at ham ikke vil sælge mig CDI boksen.
Han ville vist kun sælge til de scootere han selv har solgt ligepludselig. Det kunne være værre ex jeg købte en brugt cykel (næsten ny) havde købt dæk og påhæng til bil så kunne cyklen hænge på den, en dag spurtge jeg dem om nogle skærme pinde, så svarede han: nej det kan jeg ikke, har ikke det mærke, og forhandler aftaler. Men ifølge loven burde man ikke ha sådan nogle handelsaftaler.
Og han siger at den vil alligevel blive så dyr hvis jeg køber den hos ham. Mener han siger 650 kroner eller der omkring.
Så jeg ender med at køre til scooter city på nørrebro og de har den på lager så jeg køber den med det samme.

Syns bare det lidt ærveligt at han ikke vil sælge delene lige pludselig for første gang ville han jo gerne.
Men han var meget venlig og hvis han var ligeglad med sine kunder så havde han jo ikke sagt at jeg skulle prøvede at checke sikringerne så havde han bare bestil lys kontrol boksen også havde jeg stået der med 2 lys kontrol boksen som begge 2 virkede så han endte med at spare mig penge men det det jo bare ærveligt at det var scooter city som fik pengene når det skulle havet været ham.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 405
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: scoot.dk rødovre

Ulæst indlæg af GYS »

Jeg har købt både en Yamasaki GYS, og en Kymco Super 8 hos scoot.dk - og har altid fået god behandling. Hvis jeg bestiller tid på forhånd, laves den altid fra dag til dag. Og både service/vedligeholdelse, og reperationer, er billige.
Besvar