reservedele

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
günther
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21. januar 2014 14:51
Scootere: Jeg kører en dejlig kymco agility. Jeg er en ældre model og har kørt på knallert siden 1954.

reservedele

Ulæst indlæg af günther »

Hej gruppe.
Mit problem er reservedele. Jeg kører på en kymco agility købt hos Scoot i Rødovre. Da jeg kiggede på deres hjemmeside kunne jeg ikke finde resedele til min agility. Jeg skrev en mail til dem, jeg citerer: Hej. hvordan ser jeg hvilke reservedele der passer på min kymco agility. Svar, jeg citerer: Vi har ikke reservedele til kymco på vores hjemmeside citat slut. Hvor køber jeg mine reservedele? Jeg er ny her og en ældre model, så bær venligst over med mig. Hilsen Günther
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: reservedele

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Du kan nok godt købe reservedele hos dem.
Men de mener vel bare at de ikke har dem billeder og priser osv på hjemmesiden.
Så du skal snakke med dem for at høre priser og bestille dem osv.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: reservedele

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Heysan.
Goe gamle T-Hansen kan anbefales. De har dele til Agility.
Ellers er Speedline.dk også et bud.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: reservedele

Ulæst indlæg af Jps »

Datana skrev:Nu lovpriser du Thansen. Min erfaring med Thansen er på reservedele til biler, og den er bestemt ikke til at råbe hurra for :weeping: Dårlig tilpasning er typisk for deres kina-dele. Det kunne være rart at høre jeres mening om knallertdele :thumbdown: :thumbup:

Køber ikke dele hos Thansen. Det stoppede jeg med for en del år siden, efterhånden. Grund? Alt for ringe kvalitet. Jeg fortsatte dog med at købe deres blandingsolie indtil for ganske nylig, da jeg skiftede over til Motul.
Besvar