Jem & Fix

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Jem & Fix

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Skrev til Jem & fix angående den Leone Swan scooter de sælger.
Den Leone Swan scooter i sælger hvordan får man den hvis man køber den ?

Får man den i en papkasse også selv skal samle noget af scooteren ?

Eller bliver den leveret til et værksted som gør den køreklar eller skal man selv sørge for at få papkassen til et værksted hvis ikke man selv samler den ?

Og hvad med serviceværksteder hvor skal scooteren laves hvis den går i stykker og hvor kan man se reservedele ?
Fik følgende svar.
Hej

Tak for din henvendelse.

For oplysninger om sortiment, priser, lagerbeholdning etc. bedes du rette henvendelse i en af vore butikker. Oplysninger om butikkernes adresse og telefonnummer, kan findes på vores hjemmeside; http://www.jemogfix.dk, under fanen ”Butikker og åbningstider”.
Dog vil jeg gøre opmærksom på, at vi ikke har personale ansat i vore butikker til at tage telefonen, men at de gør det i det omfang dette er muligt.

Mvh
jem & fix
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Jem & Fix

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Dog vil jeg gøre opmærksom på, at vi ikke har personale ansat i vore butikker.
Nej, det kan der være noget om :lol:

Men, jeg var i en Jem og Fix i dag og spurgte lige manden om scooteren, og han sagde:
Den bliver leveret til butikken samlet og køreklar. Bliver der problemer med den, skal den afleveres til et værksted.
De skulle have en række værksteder tilknyttet. De kan findes på hjemmesiden, sagde han.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Jem & Fix

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så kundeservice henviser til de fysiske butikker som henviser til hjemmesiden hvor jeg ikke kan finde det.

Kan være 4 spørgsmål i samme henvendelse udløser en form for overbelastning hos kundeservice.

Lad os prøve mit ét spørgsmål denne gang...
Hvor kan man se serviceværksteder til Leone Swan scooteren ?
Hej

Tak for din henvendelse

Jeg vedhæfter lige en pdf fil her i mailen over de serviceværksteder vi bruger. Håber du kan bruge den.
Vedhæftede filer
Leone Serviceværksteder.pdf
(62.15 KiB) Downloadet 461 gange
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Jem & Fix

Ulæst indlæg af scootergrisen »

scootergrisen skrev:Er den fil på hjemmesiden fordi jeg kunne ikke finde den ?
Jem & fix kundeservice skrev:Hej.

Nej den er vedhæftet her i mailen til dig. Hvis ikke du kan finde den igen, må jeg bede dig henvende dig en af vores butikker, som så kan udskrive den til dig.
Kan være man få listen når man køber scooteren men det gjorde da ikke noget hvis de lagde den på deres hjemmeside også.
Kymconørden skrev:De skulle have en række værksteder tilknyttet. De kan findes på hjemmesiden, sagde han.
Så kundeservice henviser til butikken, butikken henviser til hjemmesiden, kundeservice sige at den ikke findes på hjemmesiden... men at de henviser til butikken som kan udskrive den.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Jem & Fix

Ulæst indlæg af Kymconørden »

scootergrisen skrev: Så kundeservice henviser til butikken, butikken henviser til hjemmesiden, kundeservice sige at den ikke findes på hjemmesiden... men at de henviser til butikken som kan udskrive den.
:lol: :crazy: :party: :wtf:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Jem & Fix

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Gad vide om jem og fix klarer transporten til og fra serviceværkstederne.
Det gør de nok ikke.
Skal man mon så betale for at få lavet noget på reklamationsretten.
Brugeravatar
Smølfen
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. januar 2014 11:08

Re: Jem & Fix

Ulæst indlæg af Smølfen »

Ok, jeg syntes det er ret simpelt...

Man køber nok Danmarks billigeste scooter i et varehus der reklamere med at de har sparet H'et væk = ingen service = selvbetjening.

Har selv købt en Swan i Jem & Fix. Den bliver leveret i en kasse og man skal selv samle den. Du får udleveret papir du kan bruge til
at hente nr. plader med på en synshal eller motorkontor.

På deres hjemmeside http://www.leoneservice.dk er der en liste over serviceværksteder, reserdelskatalog og instruktionsbog.

Scooteren er en ok kvalitet (det er vist Keeway der laver dem) og overholder man service har man jo de 2 års garanti.
(Har hørt fra mit serviceværksted at de ret obs på om man overholder service hvis der bliver noget med garanti.)

Har haft den i lidt over et år nu ca,. 4500 km. og har været til 3 services uden problemer :thumbup:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Jem & Fix

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jem og fix kundeservice lader ikke til at kende http://www.leoneservice.dk/.

De oplyste den ikke til mig.

Men nu har så jeg oplyst dem om siden. :P

Den liste med serviceværksteder jeg fik af dem er næsten 2 år ældre.
Men selv den fra August 2013 er ikke længere gyldig fordi de 2 øverste på listen scooter city / scooter københavn er vist lukket.
Så hvis man bor i københavn og ser listen og tænker at så kan man lige skubbe den ned til hillerødgade 30 når scooteren ikke vil køre så bliver man nok lidt mobset når man finder ud af at man skal skubbe den ud til glostrup eller herlev.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Jem & Fix

Ulæst indlæg af scootergrisen »

:lol: Så skriver jeg følgende til jem og fix kundeservice.
Liste med serviceværkeder kan findes her i en nyere version : http://www.leoneservice.dk/

De 2 øverste på Hillerødgade 30 på listen er vist gået konkurs.
Og får følgende svar.
Du får lige en opdateret udgave
[Leone.pdf]
Flot.
Det er mig der lige har giver jer en nyere version hvad hjælper det så og vedhæfte den samme som den jeg lige har linket til.
Og nej den er ikke opdateret fordi de 2 øverste er lukket.
Det er som om de kun læste halvdelen af det man skriver.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Jem & Fix

Ulæst indlæg af scootergrisen »

scootergrisen skrev:Den er ikke opdateret fordi de 2 første på listen er vist lukket.
jem & fix skrev:Så må jeg bede dig henvende dig i din lokale jem & fix, for så kan jeg desværre ikke hjælpe dig
:crazy:
Besvar