PP cykler amagercenteret

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg købte min Kymco Super 8 i denne butik.
Der var desværre bare et problem med at scooteren dryppede motorolie ud fra simmerringen/pakdåsen i venstre side af motoren.
Jeg afleverede scooteren 2 gange hvor de forsøgte at lave den men uden at det blev lavet.
3. gang valgte de at skifte hele motoren med en brugt motor.
Også startermotor, cylinder, topstykke, bagbremse, kobling, generator osv osv som ingenting fejlede blev skiftet fra nyt til gammelt. :crazy:
Det vil sige jeg har betalt fuld pris for en ny scooter også har jeg fået en scooter med brugt motor.

Det er jeg utilfreds med.

Motoren virker fint nok men det dårlig stil at jeg har betalt fuld pris for en ny scooter også får jeg brugte dele.
Desuden løj mekanikeren til mig og sagde at min cylinder osv var sat over på men da jeg kom hjem kunne jeg næste dag se at det ikke var sandt.

En ting er at de ikke kan finde fejlen og ikke har værktøjet og tiden til at lave det men når man så lyver så mister jeg da helt lysten til at handle det sted mere.
Jeg sagde til ejeren at det var jeg utilfreds med men det var han vistnok ligeglad med.
Han er ikke ubehagelig eller ond eller noget men jeg vil jeg bare gerne have nyt når jeg har betalt for nyt.

Desuden blev det lidt for meget når jeg hver gang skulle give mit navn og telefonnummer som de skrev ned men det var som om de sedler bare forsvandt hver gang for så skulle jeg igen give navn og telefonummer de kunne skrive ned på en ny seddel.

Jeg gider ikke være sur over det men jeg syns det var lidt dårligt gjort.
Men min scooter kan køre og den drypper ikke olie mere :P
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af scootergrisen »

På PP cyklers hjemmeside står :
I dag er det Lars Pedersen, som er 3. generation i familiefirmaet, der driver P.P.Cykler.
Lars Pedersen er desuden sagkyndig for Forbrugerstyrelsen i klagesager vedr. cykel- og knallertbranchen.
Kilde : http://www.ppcykler.dk/Info/P.P.Cykler.html

Så burde man godt vide at man ikke sætter en brugt motor på en ny scooter når kunden har betalt for en ny scooter med ny motor.
Brugeravatar
resderra
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. juni 2010 23:43
Scootere: kymco super 8 4t 50cc

Re: PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af resderra »

Hvor typisk de største kriminelle arbejder for det offentlige. jeg har desværre heller ikke gode oplevelser med forhandler.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af Jps »

Har handlet i butikken temmelig tit tilbage i 80'erne, da jeg havde Yamaha FS1 og Suzuki K50 :). Men det er en ommer med hensyn til, at de bytter en ny motor ud med en brugt, og der er vist heller ikke helt efter bogen.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Prøv og læs ved Kymco logoet og under Kymco Agility og Kymco Super 8.
KYMCO Topkvalitet fra Honda
Driftsikker 4-takt motor fra Honda.
ppcykler_honda.png
Kilde : http://www.ppcykler.dk/NY+forårsavis.html
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af Jps »

Jeg mener faktisk at Honda, har en finger med i produktionen af Kymco.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det vil jeg da gerne se nogen "beviser" på.
Honda stopped supplying KYMCO with technical know-how in 1994 and ended capital ties in 2003.
Kilde : kymco.com
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Det vil jeg da gerne se nogen "beviser" på.
Honda stopped supplying KYMCO with technical know-how in 1994 and ended capital ties in 2003.
Kilde : kymco.com
Jeg skrev jeg mener, ikke jeg ved. Der er forskel ;). Står det på siden du hentyder til, kan jeg jo ikke sige imod, vel :D.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ja ok. Men der står jo heller ikke direkte at Honda ikke laver Kymcos motorer men det ville da være mærkeligt hvis de er stoppet med at levere teknisk know how og penge også stadig laver motorer til dem.
Men det kan da godt være at Honda har lavet noget også Kymco har købt det og sat på deres scootere men det vil jeg så bare gerne se et eller andet på andet end en salg reklame fordi jeg har ført hørt det med at der bliver fortalt der sidder en Honda motor i denne Sym scooter men syns ikke har jeg set nogen "beviser".
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PP cykler amagercenteret

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg skrev engang en anmeldelse af ppcykler på trustpilot og gav dem den laveste mulige karakter hvilket er 1 ud af 5 stjerner og skrev en masse om mine oplevelser der.

Nu ser jeg så at hvis man man ind på http://www.ppcykler.dk/ så er der en trustpilot boks fra en hjemmeside der hedder http://www.cykelstyrken.dk/ (som ppcykler er medlem af) hvor min anmeldelse ikke indgår.
untrustpilot.jpg
Besvar