Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af Cis »

Landbo skrev: 12. februar 2023 15:06
Cis skrev: 12. februar 2023 14:22 Jeg har også selv prøvet via. whois, og fandt også kun ud af, at det ikke var muligt at se hans navn og adresse..

Jeg håber at alt er ok med ham, men frygter at der er sket ham noget alvorligt, siden han ikke har været online siden 5 januar..
Nu var han heller ikke så aktiv de sidste 14 dage op til jul. Man skulle tro de lokale også ville mangle ham, hvis der er sket noget ulykkeligt.

Hilsen Leif.
Det er rigtigt nok Leif, men det ville vi nok ikke høre om herinde, og efter d. 5 januar, er han jo helt fraværende herinde, og det er jo helt atypisk for ham, så derfor frygter jeg efterhånden, at det er sket ham noget alvorligt !
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Ja, det er lidt skræmmende, synes jeg nok. Vil da håbe han bare er taget på ferie til fx Bahamas et par måneder, og snart er tilbage.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af Landbo »

Cis skrev: 15. februar 2023 23:10
Landbo skrev: 12. februar 2023 15:06
Cis skrev: 12. februar 2023 14:22 Jeg har også selv prøvet via. whois, og fandt også kun ud af, at det ikke var muligt at se hans navn og adresse..

Jeg håber at alt er ok med ham, men frygter at der er sket ham noget alvorligt, siden han ikke har været online siden 5 januar..
Nu var han heller ikke så aktiv de sidste 14 dage op til jul. Man skulle tro de lokale også ville mangle ham, hvis der er sket noget ulykkeligt.

Hilsen Leif.
Det er rigtigt nok Leif, men det ville vi nok ikke høre om herinde, og efter d. 5 januar, er han jo helt fraværende herinde, og det er jo helt atypisk for ham, så derfor frygter jeg efterhånden, at det er sket ham noget alvorligt !
Det var også grunden til jeg startede med og efterlyse ham allerede den 25 Januar. ;)

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af Jps »

Han har været på i dag, men har ikke gidet svare på mine henvendelser. :(
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af Landbo »

Jps skrev: 22. februar 2023 21:00 Han har været på i dag, men har ikke gidet svare på mine henvendelser. :(
Nåå, det er nok bare hjemkomsten der har været en smule overvældende. ;)

Hilsen Leif.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11153
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg er tilbage.
Har diverse regninger jeg prøver at få styr på så ville lige fokusere på det først.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11153
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Angående spam ja så er det lidt irriterende.
Kan godt være det vil hjælpe at have ekstern CAPTCHA men er ikke så vild med hvis hjemmesiden er afhængig af et eksternt websted for at virke.

Så kunne jeg eventuelt give en anden bruger administrative tilladelser så det ikke kun er én som kan gøre diverse ting i tilfælde af den ene person er borte i en periode.

Men kom gerne med ideer til at undgå spam hvis i har ideer.
Brugeravatar
Cis
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 165
Tilmeldt: 4. januar 2022 00:13

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af Cis »

Få en extra adm. på, som du selv foreslår..

Velkommen tilbage SG, vi var ved at blive urolige..
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af Landbo »

scootergrisen skrev: 24. februar 2023 23:06 Jeg er tilbage.
Har diverse regninger jeg prøver at få styr på så ville lige fokusere på det først.
Velkommen hjem igen.

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Hør, er der nogen der ved hvor scootermanden er henne ?

Ulæst indlæg af Landbo »

scootergrisen skrev: 24. februar 2023 23:13 Angående spam ja så er det lidt irriterende.
Kan godt være det vil hjælpe at have ekstern CAPTCHA men er ikke så vild med hvis hjemmesiden er afhængig af et eksternt websted for at virke.

Så kunne jeg eventuelt give en anden bruger administrative tilladelser så det ikke kun er én som kan gøre diverse ting i tilfælde af den ene person er borte i en periode.

Men kom gerne med ideer til at undgå spam hvis i har ideer.
Formoder ikke det er en spamrobot ser står og spytter spam ud idet den så ville spamme alle under-forums. Det er snarer rigtig levende personer der opretter en profil og dem vil en CAPTCHA ikke kunne hjælpe mod.

At admin manuelt skulle godkende folk, før de får lov til at skrive er en ret effektiv måde og stoppe de formastelige, dog er det også fandens arbejdskrævende.

Det vil sikkert være en god ide du udnævner en villig hjælpe-admin hvis du en anden gang skulle tage på ferie.

Hilsen Leif.
Besvar