Kom godt i gang med forummet

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Kom godt i gang med forummet

Ulæst indlæg af scootergrisen »

English version

Hej og velkommen til scootergrisen's forum hvor du kan skrive med andre om scootere og knallerter og alt muligt andet. ;)



Tilmelding:

For at kunne skrive i forummet skal du være tilmeldt. :o
Grunden til at man skal være tilmeldt før man kan skrive er primært for at undgå spam. :P

Du kan tilmelde dig her.



Aktivering:

Efter tilmeldningen bliver der sendt en e-mail med en adresse du skal besøge for at aktivere din bruger.
Når din bruger er aktiveret kan du logge ind med det brugernavn og den adgangskode du har valgt.

Du kan ikke logge ind før du har aktiveret din bruger med det link der er i e-mailen.

Hvis du har problemer med at tilmelde dig så kan du kontakte mig.



Glemt adgangskode:

Hvis du har glemt din adgangskode kan du bruge Jeg har glemt min adgangskode-linket, som findes på Log ind-siden.



Lær at bruge forummet:

Besøg Opret et nyt emne for at se hvordan du skriver et nyt emne.

Og Upload af vedhæftede filer for at se hvordan du vedhæfter billeder og andre filer.

Den bedste måde du kan lærer forummet at kende på er ved at prøve dig frem.

Hvis du har spørgsmål, kommentar eller problemer kan du skrive her i forummet eller kontakte mig.

Hvis du for eksempel har problemer med din scooter så kan du oprette dit spørgsmål i Snak om scootere.



Regler:

Forummet har nogle regler som du kan læse.



Sletning af konto:

Forummet (phpBB3) giver, som standard, desværre ikke brugerne mulighed for selv at slette deres konto.
Du kan i stedet skrive i Slet min brugerkonto eller kontakte mig og fortælle at du vil have din konto slettet.
Skriv også om du vil have at de indlæg som er oprettet med brugeren skal bibeholdes eller slettes.



:party:
Låst