Betaling af hosting/domæne (2023)

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så er det igen blevet tid til at betale for hosting og domæne.

Kode: Vælg alt

Betalingsfrist: 05.06.23

Hosting-pakke: Begynder - 12 måneder        DKK  470,40
Årlig domæneafgift - fornyelse (.org)       DKK  159,20
+25% moms                                   DKK  157,40

Regningsbeløb i alt i DKK:                  DKK  787,00
Hvis du er interesseret i at betale for et års hosting/domæne så hjemmesiden kan fortsætte så kan det gøres på:
https://www.one.com/pay.do?ocode=igqkgosgqelpxleoqyuz

Ellers ser det ud til at hjemmesiden fjernes 5. juli 2023.

Hvis du har brug for noget fra hjemmesiden f.eks. filer til din scooter så download det inden den dato.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hvis nogen er interesseret i at betale 787 kroner for et års hosting og domæne til hjemmesiden så kan i give udtryk for det her.

Jeg har endnu ikke betalt for det.

Det er perioden 05.07.23 - 04.07.24 man betaler for.
Ved betaling af fakturaen vælger du at gentegne abonnement for 12 måneder. Ved manglende betaling vil dit webhotel, data på
kontoen og muligvis dit domæne blive suspenderet den 04.07.23.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Jps »

Undskyld jeg skriver dette, men har du ikke råd til at betale de 787 kr selv? Du kan da ikke forvente, at vi brugere skal betale din regning. Ellers må du indfører en form for betaling, for at bruge din side. Men det bliver jo nok skudt ned.

Jeg prøvede det med BS, da det så ud til at siden skulle lukkes ned, da ejeren gik konkurs, for nogle år siden. Men det blev der ikke noget ud af. Så endte med at betale, så siden kunne køre videre. Jeg giver gerne et mindre beløb, for at holde siden igang, men forvent ikke mere end 20-25 kr ( om året forstås) fra min side af.

Du kunne jo lægge lidt til side, så der er penge til at betale den årlige regning.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1342
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Landbo »

Jeg vil nu foreslå du opretter en konto i en bank og oplyser kontonummeret, så kan folk frivilligt "spøtte" i kassen af den vej så det ikke kun er en person der står med regningen.

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Landbo skrev: 13. juni 2023 19:23 Jeg vil nu foreslå du opretter en konto i en bank og oplyser kontonummeret, så kan folk frivilligt "spøtte" i kassen af den vej..
Det er da en rigtig god ide. Personligt vil jeg gerne spytte lidt i kassen. Når jeg tænker på hvor meget viden og "visdom" jeg efterhånden har suget ud af Scootergrisen, og hvor meget hjemmesiden har hjulpet mig med råd og info. Det manglede da bare med et bidrag.
Brugeravatar
rjskib
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 246
Tilmeldt: 30. januar 2020 13:20
Scootere: Fønix City Cabino2
Dream Bike (Bilka model)
Knallert Yingang LM50 Little Monster
Geografisk sted: Herning

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af rjskib »

Hej.

Et kontonummer vil være fint, så vi kan hjælpe med betalingen.

Vi har ikke MobilePay, men det kunne måske også bruges. Hvis det bliver løsningen, finder vi en der vil hjælpe med overførslen.

//Jørgen
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der ser ud til at være følgende måder at betale på:
Giroindbetalingsnummer, Dankort, Visa, MasterCard, PayPal, MobilePay og bankoverførsel.

Man kan f.eks. gå til https://www.one.com/pay og betale regningen med et ordrenummer jeg har.

Så kommer der sikkert et mindre gebyr oven i det beløb.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1342
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Landbo »

scootergrisen skrev: 14. juni 2023 16:49 Der ser ud til at være følgende måder at betale på:
Giroindbetalingsnummer, Dankort, Visa, MasterCard, PayPal, MobilePay og bankoverførsel.

Man kan f.eks. gå til https://www.one.com/pay og betale regningen med et ordrenummer jeg har.

Så kommer der sikkert et mindre gebyr oven i det beløb.
Øh, hvordan kan vi så deles vi så om den indbetaling ?

Jeg har været nede i pudevåret og optælle husets overskydende beholdning, desværre er den ret lav lige nu grundet syn af bil, itugået fryser, nyt varmelegeme til opvaskemaskinen samt uforudsete udgifter til medicin. Beholdningen kommer nok først op på et normalt niveau igen når Mette mink og co tøws det er tid til nogle ældrechecks. :cry:

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev: 14. juni 2023 16:49 Der ser ud til at være følgende måder at betale på:
Giroindbetalingsnummer, Dankort, Visa, MasterCard, PayPal, MobilePay og bankoverførsel.

Man kan f.eks. gå til https://www.one.com/pay og betale regningen med et ordrenummer jeg har.

Så kommer der sikkert et mindre gebyr oven i det beløb.
Dvs., at hele beløbet skal indbetales? Hvis ja, så er jeg stået af.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Betaling af hosting/domæne (2023)

Ulæst indlæg af Kymconørden »

scootergrisen skrev: 14. juni 2023 16:49Giroindbetalingsnummer, Dankort, Visa, MasterCard, PayPal, MobilePay og bankoverførsel.
Jamen, det er jo for betaling af hele regningen på een gang. Det kan du nok ikke forvente mange er med på.
Det vi foreslår er en indsamling, hvor folk kan give et frivilligt bidrag, stort eller småt, og på den måde hjælpe med regningen.
Blot et bud:
"Hej bruger. Hvis du vil støtte Scootergrisen, og arbejdet med at holde hjemmesiden kørende, er du mere end velkommen til at give et bidrag. Alle beløb er velkomne, og vil blive modtaget med stor taknemmelighed.
Det kan gøres via denne konto: Reg nr: 1234. Konto nr: 12345678.
På forhånd tak.
MVH Scootergrisen.

Det er lidt som med det populære Fundraising, hvor folk støtter og hjælper ting de synes godt om.
Det er meget almindeligt brugt, og kan måske også hjælpe Scootergrisen.
Besvar