Pizza

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Pizza

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jo jeg har også prøvet at lave hjemmelavet pizza men bunden blev vist tit ikke helt god. Måske for tynd eller noget.
Skal sikkert bare have noget mere erfaring med det.
Har da ellers meget erfaring med at spise pizza. :love:

Så kunne jeg komme med undskylder om at jeg ikke lige har så mange penge til fyld men det kan måske gøres billigt og med begrænset antal ingredienser.
Pizza med kødsauce er da nok en af mine favoritter og der lader ikke til at være så vildt mange forskellige ting i.
Så hvis jeg kunne lære at lave sådan en god pizza med kødsauce så ville jeg sikkert gøre det tit.
Så kunne man måske lave en stor portion kødsauce til 10-20 pizzaer i portioner i fryseren og så tage sådan en potion ud når man ville lave en pizza. Så skulle man kun lave drejen fra frisk. Eller hvad der nu skal i en pizza med kødsauce.

Men jeg prøvede med type 0 (tipo 0 på italiensk) mel som de kalder det da jeg lavede pizza.
Den skulle være ekstra fin og åbenbart god til pizza.

Har lige købt mel i dag men nu ved jeg ikke om jeg skal vise det under Bolle eller Pizza.
Måske jeg bare skulle oprette et indlæg der hedder Madlavning så alt kan være derunder.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Pizza

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Skal vi lavet et nyt emne der hedder Madlavning eller måske bare Mad, eller Mad og drikke eller har i bedre foreslag?
Besvar