PGO Hot 50 driller med el

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
Gasso
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 14
Tilmeldt: 30. august 2022 15:24
Scootere: PGO HOT 50

PGO Hot 50 driller med el

Ulæst indlæg af Gasso »

Jeg har problemer med el, og har lige skiftet spændingsregulator da jeg troede det hjalp...
Når jeg sætter pære i baglygten, går forlygten ud...... Det vil sige, at når den er tændt virker forlygten, men når jeg sætter pæren i baglygten går forlygten ud.
Jeg har tjekket ledninger, og det ser ikke ud som om der er noget i vejen (min PGO er fra 18 og kørt 3600)
Kan ikke finde en logisk løsning - er der nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak :-)
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1342
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: PGO Hot 50 driller med el

Ulæst indlæg af Landbo »

Gasso skrev: 30. januar 2023 06:45 Jeg har problemer med el, og har lige skiftet spændingsregulator da jeg troede det hjalp...
Når jeg sætter pære i baglygten, går forlygten ud...... Det vil sige, at når den er tændt virker forlygten, men når jeg sætter pæren i baglygten går forlygten ud.
Jeg har tjekket ledninger, og det ser ikke ud som om der er noget i vejen (min PGO er fra 18 og kørt 3600)
Kan ikke finde en logisk løsning - er der nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak :-)
En måske dum tanke, du har vel ikke ved et uheld vendt pæren 180 grader i fatningen ? Det kan faktisk godt lade sig gøre med en BAY15D pære i visse fatninger uden man lægger mærke til det.

Hilsen Leif.
Brugeravatar
Gasso
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 14
Tilmeldt: 30. august 2022 15:24
Scootere: PGO HOT 50

Re: PGO Hot 50 driller med el

Ulæst indlæg af Gasso »

Hej Leif
Tak for dit svar. Det tror jeg ikke, da jeg prøvede mange gange men vil have det i tankerne
God dag
Besvar