Universalstrips

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Universalstrips

Ulæst indlæg af Landbo »

kokken skrev: 18. marts 2022 14:04 Kabelstrips er en god opfindelse.Jeg har brugt den meget gennem mit arbejde med udendørs antenne installationer.Skal installationen være holdbar,skal der bruges sorte strips som er uv bestandige.De billige hvide strips tåler ikke sollys og bliver hurtigt møre og sprænger.Så ofre 10 kr. mere og køb nogle uv bestandige sorte strips som også er mere holdbare generelt.
Ja just præcis. De røde, grønne, blå, gule og klare er knap så gode til og tåle solen, nogle faktisk meget ringe. Og så er jeg også ret sikker på der er en stor forskel på de forskellige fabrikanters langtidsholdbarhed.

Hilsen Leif.
Brugeravatar
kokken
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 83
Tilmeldt: 15. august 2021 22:39
Scootere: Adly Thunderbike - 1998
Benelli 491 LC - 1999
Benelli 491 LC - 1999
Aprilia Amico - 1994
Adly jet 100 - 1997
Adly pista - 1997
Geografisk sted: København

Re: Universalstrips

Ulæst indlæg af kokken »

Jeg var ude i mit skur og finde nogle strips.Hvis målet er at finde nogle holdbare strips,så skal de hedde TY-RAP eller Panduit.
Når der "bygges stort" Metro,vindmøller,antenneanlæg osv.er det de 2 mærker der bruges meget.TY-RAP har en metal dims i lukke mekanismen.
Kan ses på foto med gul ring om.
Strips fra Aldi og Harald N er af en ringe kvalitet.
Vedhæftede filer
Foto binder
Foto binder
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11153
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Universalstrips

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg fik kigget på papiret i en pakke med de samme strips i sort og der står det samme med temperatur og at de skal beskyttes mod direkte sollys ved opbevaring.
Besvar