Betaler for ulykkesforsikring uden at have valgt det

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Betaler for ulykkesforsikring uden at have valgt det

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg lod på et tidspunkt mærke til at jeg betalte for ulykkesforsikring i forbindelse med min ansvarsforsikring uden at jeg på noget tidspunkt mener at have tilmeldt ulykkesforsikring.
Nu ser jeg at ulykkesforsikring ikke var valgt til dengang jeg lavede forsikring fordi jeg tog billede af det.

Jeg mener ikke jeg på noget tidspunkt skulle have valgt ulykkesforsikring til så jeg formoder det er noget forsikringsselskaber har gjort uden min viden.

Det kunne være interessant at høre om i andre også har fået ulykkesforsikring sneget ind uden at i ville have det.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Betaler for ulykkesforsikring uden at have valgt det

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev: 31. august 2017 17:51 Jeg lod på et tidspunkt mærke til at jeg betalte for ulykkesforsikring i forbindelse med min ansvarsforsikring uden at jeg på noget tidspunkt mener at have tilmeldt ulykkesforsikring.
Nu ser jeg at ulykkesforsikring ikke var valgt til dengang jeg lavede forsikring fordi jeg tog billede af det.

Jeg mener ikke jeg på noget tidspunkt skulle have valgt ulykkesforsikring til så jeg formoder det er noget forsikringsselskaber har gjort uden min viden.

Det kunne være interessant at høre om i andre også har fået ulykkesforsikring sneget ind uden at i ville have det.
Du glemmer at nævne, hvilket selskab du har forsikringen hos.
Besvar