Guffi skrev: ↑19. februar 2022 11:01
Heldigvis (med de priser), er det ikke et, jeg akut står og skal bruge. Det ville bare være luxus, altid at have et friskt batteri klar.
Man kan jo håbe, at de kommer ned i pris, efterhånden som flere brugere skal have dem udskiftet. Men tak for links alligevel
Med de temperaturer vi har lige nu, er rækkevidden ca. 35 km.
Prisen falder næppe på batteriet, da prisen på råmaterialerne til fabrikationen stiger kraftigt. Og T Hansen har allerede benyttet den chance til og sætte prisen op med hele 1000 kroner fra 2995 til 3995.
Hmm, har ikke observeret rækkevidden er faldet på mit batteri selv om det er blevet koldt. Min 45 km/h model kører fra under 20 til 27 km inden den signalere den skal til opladning, alt efter hvor meget modvind den "render" ind i. Jeg formoder din er en 30 km/h model ?
T Hansen opgiver rækkevidden til henholdsvis op til 60 for en 30 km/h model og op til 45 km for en 45 km/h model. Begge dele er efter min bedste overbevisning ønsketænkning og har intet med den virkelige verden at gøre, ej heller i ECO mode. Faktisk har vi begge brugere konstateret at ECO mode kun forlænger tiden på, hvornår man skal af sadlen og skubbe bag på når der er op af bakke eller modvind. Dvs. det giver ikke rigtig nogle ekstra km og bruge limp moden.
Hilsen Leif.