PGO 2WD El-scooter

Her kan du skrive med andre om elektriske scootere.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af scootergrisen »

C. Reinhardt skrev til mig at man som privat kan købe alle PGO-dele hos en PGO-forhandler så jeg skrev til speedline om priser på diverse reservedele og fik de her svar.
Det er ikke noget vi umiddelbart kan slå op, men jeg har forespurgt på dem og giver dig besked så snart jeg ved noget.
Så har jeg et par priser klar til dig, dog er det ikke det hele jeg kan finde i reservedelsfilen, men det kan ske at give mere mening hvis man adskiller en maskine.

Batteri 40Ah - 3.754,95

De andre dele er lidt mere kryptiske at finde frem til, bl.a. er der for mig at se kun én af de to bagsvingere listet i filen og jeg synes ikke at kunne finde motoren noget sted. Er du bekendt med maskinen og ved du evt. om den skulle ske at være en del af bagfælgen?
Det er der desværre ikke de store svar om og jeg kan oplyse at batteriet står til at have samme varenummer, så det må være samme type batteri, blot monteret to forskellige steder.

Det er desværre ikke en model vi kan være behjælpelig med reservedele til, for vi kan ikke købe dem ved importøren pt., beklager meget.
Det står listet som et lithium batteri, men vi kan ikke købe det og der er ikke det store info at hente.
3754,95 kroner for 40 Ah batteri som står listet som et lithium-batteri. Men som speedline ikke kan købe.
Der er i følge den ene annonce 2 store lithium-batterier i boksen bag på.
Så er spørgsmålet om man skal have to af dem (7509,90 kroner) og så om der yderligere skal være nogen bly-syre-batterier i bunden af scooteren.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ny annonce fra Hedehusene til 4000,- ("Tag den til 4000 ellers kom med et bud").
9500 km.
Opladeren mangler. Men sælgeren har vist fundet den under sædet. Sælgeren troede vist det var et batteri.
Toppen af taget af batteriboksen bag på så man kan kigge ind.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Sælgeren fra Hedehusene skriver.
Der 2 batterier en under sædet også den bag på har ikke papir på den men du velkommen til at ringe til politiet og tække stel nr
Sælgeren har vist fundet opladeren under sædet.
Sælgeren troede vist det var et batteri.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af Jps »

Jeg gætter på at den er ret tung i rumpen, med batterierne placeret der.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ja det er nok ikke lige det bedste sted at fylde vægt på.
Det var nok bare nemmest at montere det der og lettere at servicere.
Der skulle ellers være god plads under sædet hvis der ikke er nogen benzintanken, olietank, karburator, forbrændingsmotor osv. som optager plads men sædeboksen har jo nok stadig form som om alle de dele var der.
Men det kan jo være der allerede er batteri dernede men det lidt svært at få nogen til at hjælpe med de oplysninger.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Ja det er nok ikke lige det bedste sted at fylde vægt på.
Det var nok bare nemmest at montere det der og lettere at servicere.
Der skulle ellers være god plads under sædet hvis der ikke er nogen benzintanken, olietank, karburator, forbrændingsmotor osv. som optager plads men sædeboksen har jo nok stadig form som om alle de dele var der.
Men det kan jo være der allerede er batteri dernede men det lidt svært at få nogen til at hjælpe med de oplysninger.
Jeg har ihvertfald tabt interessen for den, selvom den er nede i et fornuftigt leje vedr. pris.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Har du tabt interessen bare fordi batteriet sidder som det gør?
Du kan da bare flytte det.
Ja 4000,- kan man ikke klage over men jeg taber så interessen når der ikke følger papir med og dermed problemer med at få nummerplade på.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Har du tabt interessen bare fordi batteriet sidder som det gør?
Du kan da bare flytte det.
Ja 4000,- kan man ikke klage over men jeg taber så interessen når der ikke følger papir med og dermed problemer med at få nummerplade på.
Ja det har jeg. Batteriet skal sidde i hjelmboksen, så vægten er bedre fordelt, efter min mening. Og når der ingen papirer er er det da helt ligemeget.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ved annocen fra Næstved står følgende.
Oplader, papir og nøgler medfølger.
Jeg prøver lige at spørge hvad det er for nogen papir der medfølger.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: PGO 2WD El-scooter

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Sælgeren skriver at reg. attesten haves.
Besvar