Side 1 af 2

SÅ kører den som den skal... tror jeg. men stopper med den.

: 9. maj 2012 22:07
af Neubert1975
Hej
Kæreste købte for nyligt en brugt giantco sprint, i håbet om selv at kunne komme lidt omkring (det kan hun forhåbentlig også en gang)
efter at have udbedret diverse trælsheder på nallerten (som skulle være ny serviceret) starter den nu okay, kører som sådan en nu en gang kører,
men er noget tid om at falde helt ned i tomgang.
Nogle der har et god bud på hvad det nu er for noget ?

Mvh
Martin

Så blev det nok med at skrue giantco, tilliden til den er væk, så nu er der købt en sprit ny kymco agility.
som den dog kører, det er ren fornøjelse.
Så giantcoen står nu bare og er til. indtil jeg e dag tager mig sammen til at få den solgt.

Re: giantco sprint

: 10. maj 2012 16:22
af Neubert1975
.

Re: giantco sprint. opdatering

: 11. maj 2012 11:13
af Neubert1975
.

Re: giantco sprint. opdatering. lidt nyt

: 12. maj 2012 22:04
af Neubert1975
.

Re: giantco sprint. opdatering. spørgsmål

: 12. maj 2012 23:19
af onkelroar
Bruger den af motorolien? Hvis den har et stort forbrug af motorolie kan det være derfor tændrøret soder til.

Har også oplevet et par gange at kaburatoren har været oppe og trykke under sædet. I nogle tilfælde har det bevirket at chooker opfører sig underligt.

Prøv at afmontere scookeren, og ret den lille clips der holder den så den er helt flad, og monter den igen.

Re: giantco sprint. opdatering. spørgsmål

: 13. maj 2012 00:04
af Neubert1975
.

Re: giantco sprint.holder det aldrig op ???

: 13. maj 2012 16:48
af Neubert1975
.

Re: giantco sprint.holder det aldrig op ???

: 14. maj 2012 16:24
af scootergrisen
Har du justeret ventilspillerummet ?
Lyder som noget ged hvis motorophænget var bukket.
Regner med du mener der hvor gummiduttten sidder.
31103030302[1].JPG
31103030302[1].JPG (43.37 KiB) Vist 8151 gange
Glad for det ikke er lavet så elendigt på min scooter.

Re: giantco sprint.holder det aldrig op ???

: 14. maj 2012 17:08
af Neubert1975
.

Re: giantco sprint.holder det aldrig op ???

: 14. maj 2012 17:59
af scootergrisen
Lyder underligt med T mærket og hullerne som ikke er parrallele.

Når du drejer svinghjulet så er det stregen på svinghjulet som skal stå ud for "mærket" i motorblokken når du kigger lige ude fra. Det skal ikke pege på selve T'et men på stregen ved T'et.
Også prøv og kontroller kædestrammeren, huske og nulstil den, monteret den og sæt første fjederen og hætten på som det sidste så den strammet automatisk efter du har sat den på og ikke mens du spænder den fast.
Men ville da være godt lige og undersøge hvordan det kan være.
Tag gerne nogen billeder så vi kan se.