Så der booked tur i en Piaggio Ape

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Så der booked tur i en Piaggio Ape

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev: 30. april 2023 21:15 Du kan oprette et nyt emne med dine krav så kan vi se om der findes en model der kan leve op til det.
Pris, rækkevidde, lille knallert, stor knallert og hvad der eller måtte være af krav.
Jeg holder mig til min Elbil. Jeg gider ikke knallerter mere, eftersom de fleste jeg har set på nettet, ligger omkring 20.000 kr fra ny af. Stor knallert (mener du en 45'r?) ja då er den udelukket, da jeg ikke har kort til andet end en traktor :)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11154
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Så der booked tur i en Piaggio Ape

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ja hvis du ville se hvad modeller der fandtes kunne du skrive om det. F.eks. at det skal være en lille knallert ikke stor knallert.
Eller hvis du ikke vil kigge efter en ny model men heller lave den du har om til længere rækkevidde kunne du skrive om det.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Så der booked tur i en Piaggio Ape

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev: 30. april 2023 22:51 Ja hvis du ville se hvad modeller der fandtes kunne du skrive om det. F.eks. at det skal være en lille knallert ikke stor knallert.
Eller hvis du ikke vil kigge efter en ny model men heller lave den du har om til længere rækkevidde kunne du skrive om det.
Jeg skal nok skrive om min "dejlige" "bil". Det er helt sikkert ;) :D Også fandens, at man i Danmark ikke kan bruge sit traktorkort til at køre en 45'r kabinescooter. Det må man bl.a. i Sverige, som 16 årige.
Besvar