Min Cpi Oliver går ud

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Lukasbigshaq
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13. juni 2021 19:40
Scootere: Cpi Oliver

Min Cpi Oliver går ud

Ulæst indlæg af Lukasbigshaq »

Hej.

Jeg har en Cpi Oliver fra år 2005, den kan godt starte, men når jeg køre, så lige puslig går den ud, men inden der, er det som om den ikke kan tage omdrejninger, det er ligemeget hvor meget gas jeg giver den, men den kan slet ikke vis jeg giver den fuld gas, er ny til alt det her med knallert, jeg har prøvet at rense kaburator. Og det hjalp ikke, nogle der ved hvad jeg kan gøre ?
20210613_193438.mp4
(9.23 MiB) Downloadet 170 gange
Brugeravatar
Rostrøm08
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 3. april 2024 13:28
Scootere: ejer af en flot og smuk gilera stalker
har en fin bette cpi oliver
min elskede pmx i de flotteste blå farver som dsv lige er blevet stjålet
en fin lille digita
og en pegout speedfight.

Re: Min Cpi Oliver går ud

Ulæst indlæg af Rostrøm08 »

hej jeg har haft samme problem i noget tid. jeg fandt ud af at tankdækslet sidder så godt fast at når der bliver suget benzin ud af tanken bliver der dannet et rum af vacuum inde i tanken så den ikke længere ka suge. det jeg har gjort er bare og sætte dækslet løst på så køre det sku fint
Brugeravatar
Landbo
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 14. april 2021 05:56
Scootere: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Re: Min Cpi Oliver går ud

Ulæst indlæg af Landbo »

Rostrøm08 skrev: 3. april 2024 13:35 hej jeg har haft samme problem i noget tid. jeg fandt ud af at tankdækslet sidder så godt fast at når der bliver suget benzin ud af tanken bliver der dannet et rum af vacuum inde i tanken så den ikke længere ka suge. det jeg har gjort er bare og sætte dækslet løst på så køre det sku fint
Der burde være et lille hul i tankdækslet hvor der kan komme samme mængde luft ind (i volumen) som der forbruges benzin. Måske hullet er dækket af en uoriginal kork/gummipakning eller er fyldt med rust/andet mow.

Hilsen Leif.
Besvar