Kymo like 50 4T

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
neccc
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 12
Tilmeldt: 2. februar 2014 16:17
Scootere: Speedfight 2

Kymo like 50 4T

Ulæst indlæg af neccc »

Hejssa

Jeg ville høre om du nogle der har et bud på hvad jeg kan gøre med min kymco, mit problem er at hvis jeg starter den så har den svært ved at tage gassen, man skal lige som lige give den nogle gange gas op og ned så Accelerator pumpen sen den lige får sprøjtet noget mere benzin i motoren, og nu hvor det er blevet varmt er det ikke så slemt, men lige så snart det er lidt kolderen, så er ikke så sjovt.. jeg har instillet ventiler og jeg har også prøvet at dreje på bladning skuren, men da fejl kun er der det første 1 min når det er så varmt er det jo svært at fejl finde på.. Kan det være Chockeren den ikke åbner så meget op som den skal, der er ikke nogle problemer når først den er varm så køre den super godt..

Hilsen

Peter
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kymo like 50 4T

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hvad har du indstillet ventilerne til?
Brugeravatar
neccc
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 12
Tilmeldt: 2. februar 2014 16:17
Scootere: Speedfight 2

Re: Kymo like 50 4T

Ulæst indlæg af neccc »

Hejsa

Nu er det efterhånden et stykke tid siden, men vil mener måske det var 0,08, men er ikke 100% sikker, så hvis du mener fejlen kan ligge der, vil jeg gerne prøve at justere dem igen med de indstillinger du kommer med.. Men jeg vil da gerne høre hvorfor du tror det kan være dem?

Peter
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kymo like 50 4T

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Du kan da prøve at tjekke det uden at justere.
Du kunne prøve at rense karburatoren de steder der har betydning. Ved tomgangsdysen, blandingsskruen, choker og alle de små gange.
Du kan bruge et lille stykke slange to at puste igennem hullerne og tjekke at der er gennemgang.
Indstil blandingsskruen til standard hvad end det er. Måske det er 2 omgange ud.
Brugeravatar
neccc
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 12
Tilmeldt: 2. februar 2014 16:17
Scootere: Speedfight 2

Re: Kymo like 50 4T

Ulæst indlæg af neccc »

Hejsa

Ok så du ville også sætte dem til 0.08 hvis det var dig?

Tak
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kymo like 50 4T

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg kan ikke se det i servicemanualen.
Men der står Pilot screw opening 2¾ ± ½ under 50cc.
Besvar