Produktionsland?

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
ExploraBT
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 11
Tilmeldt: 7. juli 2015 20:24
Scootere: VGA Explora 30

Produktionsland?

Ulæst indlæg af ExploraBT »

Hvor bliver VGA scootere bygget/samlet? Er det en dansk scooter?
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 405
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Scootere: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Produktionsland?

Ulæst indlæg af GYS »

https://www.thansen.dk/brand/vga

Mærket VGA er dansk og ejes af T-Hansen.

VGA er fremstillet i Kina. Men, normalt er en smule som samles af sælgeren når den pakkes ud af kassen. Det er derfor vigtigt, at både producenten gør sit arbejde i orden, og at sælgeren gør et ok stykke arbejde, når den pakkes ud af kassen. Jeg har hørt, at T-Hansens har danmarks laveste løn, og landets dårligste arbejdsforhold, og hvis det er sand kan det måske medføre et problem på den danske side af samlingen og kontrollen. Dertil kommer en risiko ved hvert eftersyn, som udføres af T-Hansens medarbejdere, og som nogle hævder direkte ødelægger scooterne, hvis de er ok fra fabrikken. T-Hansens problemer skyldes sandsynligvis i højere grad deres service end scooterne. Hos MC-forhandlere er der altid uddannede MC-mekanikkere, som udfører service, og de er måske dygtigere end T-Hansens folk. Reparerer man en dyr MC og ødelægger den - så er det surt. Jeg tror at der kan være forskel på de enkelte T-Hansen butikker, hvor dygtige deres reparatører er.

Specifikationen for VGA scooterne er lavet af T-Hansen i samarbejde med den kinesiske leverandør. De består alene af standarddele, og T-Hansen har været med til at specificere hvilke dele der anvendes.

Selve T-Hansen gruppen er ok når det drejer sig om forbrugerrettigheder. Selvom kvaliteten genneralt er i den lave ende, kan jeg derfor godt anbefale T-Hansen.
Besvar