kymco agility cdi begrænsning

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
tommyt
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 3
Tilmeldt: 22. oktober 2017 19:04

kymco agility cdi begrænsning

Ulæst indlæg af tommyt »

Har en kymco agility som jeg har fjernet alle begrænsninger på. Topstykket er oldscool portet. Luftfilter, karburator og indsugnings studs er optimeret for bedst muligt flow osv. Udstødning er optimeret for mindst muligt modstand.
Har savet en ledning over i cdi'en som skulle være en begrænsning af omdrejningerne.
udfordringen er nu at når jeg kører 70 kmt på den er det lige som om at den alligevel går på en form for begrænsning, er lidt i tvivl om det er knast akslen der ikke vil tillade motoren at tage flere omdrejninger eller om det er min cdi som selv om jeg har "fjernet" begrænsningen alligevel er en form for begrænsning.
Er der nogen der har erfaring med at købe en rigtig ubegrænset cdi frem for at fjerne begrænsningen i den originale. Er de ubegrænsede man køber bedre og er der nogen der evt. kan anbefale en

VH
Tommy
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: kymco agility cdi begrænsning

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Du kan eventuelt prøve både ned af bakke og op af bakke så kan det måske være du bedre kan mærke hvordan begrænsningen er.
Jeg kørte engang ned af en meget stejl bakke med ... tror nok begrænset CDI ... og så kom den over et punkt hvor den holdt op med at begrænse.
Besvar