Side 1 af 1

Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

: 4. februar 2019 16:36
af Jps
Meget let at gøre, synes jeg :o :crazy:

Re: Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

: 4. februar 2019 17:10
af scootergrisen
Ja det er bare ikke smart lavet men heldigvis ikke så tit man skal skifte forlysets pærer.
Man bliver lidt træt af de plastikskjolde i længden og den måde de er sat fast på hvor man skal afmontere et skjold der ikke har noget med det at gøre bare for at komme ind og skrue en skrue ud som holder et andet skjold.
Der har jeg boret hul diverse steder så man slipper for det.
Man kan sikkert også gøre det nedefra uden at tage skjolde af men så skal man nok have et billede at kigge på samtidig fordi man kan ikke se noget.
Men man kan heldigvis kigge ind i lygten og se pæren når den skal monteres det hjælper lidt.

Re: Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

: 4. februar 2019 20:22
af Jps
scootergrisen skrev: 4. februar 2019 17:10 Ja det er bare ikke smart lavet men heldigvis ikke så tit man skal skifte forlysets pærer.
Man bliver lidt træt af de plastikskjolde i længden og den måde de er sat fast på hvor man skal afmontere et skjold der ikke har noget med det at gøre bare for at komme ind og skrue en skrue ud som holder et andet skjold.
Der har jeg boret hul diverse steder så man slipper for det.
Man kan sikkert også gøre det nedefra uden at tage skjolde af men så skal man nok have et billede at kigge på samtidig fordi man kan ikke se noget.
Men man kan heldigvis kigge ind i lygten og se pæren når den skal monteres det hjælper lidt.
Det er en af de mest åndsvage knallerter, mht samlinger. Ufatteligt, at der skal bruges så mange skruer/bolte, for at holde den sammen :)

Re: Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

: 5. februar 2019 07:47
af Supercharger
Enig.
Husker med horror, at jeg skulle fjerne alle skjolde på PGO G-max (man skulle starte med bagersre skjold og arbejde frem). Skulle skifte tændingslås. :wtf:

Re: Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

: 5. februar 2019 07:56
af Jps
supercharger skrev: 5. februar 2019 07:47 Enig.
Husker med horror, at jeg skulle fjerne alle skjolde på PGO G-max (man skulle starte med bagersre skjold og arbejde frem). Skulle skifte tændingslås. :wtf:
Det var så noget nemmere, på mine Dr. Big's :D