Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

Ulæst indlæg af Jps »

Meget let at gøre, synes jeg :o :crazy:
Senest rettet af Jps 27. august 2019 16:15, rettet i alt 1 gang.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ja det er bare ikke smart lavet men heldigvis ikke så tit man skal skifte forlysets pærer.
Man bliver lidt træt af de plastikskjolde i længden og den måde de er sat fast på hvor man skal afmontere et skjold der ikke har noget med det at gøre bare for at komme ind og skrue en skrue ud som holder et andet skjold.
Der har jeg boret hul diverse steder så man slipper for det.
Man kan sikkert også gøre det nedefra uden at tage skjolde af men så skal man nok have et billede at kigge på samtidig fordi man kan ikke se noget.
Men man kan heldigvis kigge ind i lygten og se pæren når den skal monteres det hjælper lidt.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev: 4. februar 2019 17:10 Ja det er bare ikke smart lavet men heldigvis ikke så tit man skal skifte forlysets pærer.
Man bliver lidt træt af de plastikskjolde i længden og den måde de er sat fast på hvor man skal afmontere et skjold der ikke har noget med det at gøre bare for at komme ind og skrue en skrue ud som holder et andet skjold.
Der har jeg boret hul diverse steder så man slipper for det.
Man kan sikkert også gøre det nedefra uden at tage skjolde af men så skal man nok have et billede at kigge på samtidig fordi man kan ikke se noget.
Men man kan heldigvis kigge ind i lygten og se pæren når den skal monteres det hjælper lidt.
Det er en af de mest åndsvage knallerter, mht samlinger. Ufatteligt, at der skal bruges så mange skruer/bolte, for at holde den sammen :)
Brugeravatar
Supercharger
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 348
Tilmeldt: 19. februar 2015 07:56
Scootere: Adly Gazelle (TMP) 45 Km/t.
PGO G-Max 30 Km/t.
Geografisk sted: Sjælland

Re: Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

Ulæst indlæg af Supercharger »

Enig.
Husker med horror, at jeg skulle fjerne alle skjolde på PGO G-max (man skulle starte med bagersre skjold og arbejde frem). Skulle skifte tændingslås. :wtf:
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Sådan skifter man pære på en Kymco Super 8

Ulæst indlæg af Jps »

supercharger skrev: 5. februar 2019 07:47 Enig.
Husker med horror, at jeg skulle fjerne alle skjolde på PGO G-max (man skulle starte med bagersre skjold og arbejde frem). Skulle skifte tændingslås. :wtf:
Det var så noget nemmere, på mine Dr. Big's :D
Besvar