Så der kommet en brugt VGA Mover i garagen

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
N.Blu
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 18
Tilmeldt: 6. august 2016 10:11
Scootere: Kymco Agility 50/SYM Orbit ll 4-t 45
Geografisk sted: Randers

Re: Så der kommet en brugt VGA Mover i garagen

Ulæst indlæg af N.Blu »

Jps skrev: 5. september 2018 15:58 Efter endnu en testtur, er det desværre slut med at køre på Mover. Min ryg kan ikke klare den hårde dæmper, trods den blev justeret til en blødere dæmpning. Så om jeg skal prøve at få den solgt igen, eller den skal skrottes ,må jeg så finde ud af.
Du gav den også kun ca. 10 dage!
Længere oppe i teksten skrev du at den fik 6 mdr. Lidt mere tålmodighed, og lidt filen på prisen, så tror jeg da du får en udmærket skrot pris!
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Så der kommet en brugt VGA Mover i garagen

Ulæst indlæg af Jps »

N.Blu skrev: 6. september 2018 07:22
Jps skrev: 5. september 2018 15:58 Efter endnu en testtur, er det desværre slut med at køre på Mover. Min ryg kan ikke klare den hårde dæmper, trods den blev justeret til en blødere dæmpning. Så om jeg skal prøve at få den solgt igen, eller den skal skrottes ,må jeg så finde ud af.
Du gav den også kun ca. 10 dage!
Længere oppe i teksten skrev du at den fik 6 mdr. Lidt mere tålmodighed, og lidt filen på prisen, så tror jeg da du får en udmærket skrot pris!
Ja det gjorde jeg (10 dage), Men tålmodighed er ikke min stærke side, når det gælder knallerter der driller. Og prisen er da ok, for en 1 år ganmel scooter.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Så der kommet en brugt VGA Mover i garagen

Ulæst indlæg af Jps »

Moveren er ikke blevet solgt, da der kom det jeg kalder for skambud på den. Den var jo sat til 5.000 kr og den pris var fast og ikke til diskution. Men alligevel var der nogle tumper, der kom med bud mellem 2.000- 3.000 kr.

Så istedet gik jeg på jagt efter en dæmper, og har fundet en til en Aprilia SR Ditech. Og den faldt ikke sammen da jeg satte mig på scooteren. Den fjedre også en del bedre, end den originale. Så er det bare om den giver en blødere dæmpning, under kørsel.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Så der kommet en brugt VGA Mover i garagen

Ulæst indlæg af Jps »

14 km kørt idag med den nye dæmper. Og den er væsentligt bedre, end den originale. Men der mangler lige det sidste i fjedringen, når der køres. Dvs der skal indkøbes en anden og noget dyrere dæmper, på et tidspunkt.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Så der kommet en brugt VGA Mover i garagen

Ulæst indlæg af Jps »

Moveren forlader matriklen, på Søndag. Har vel max kørt 100-150 km på den, siden købet. Det dur jo ikke, at jeg bliver køresyg af at køre på den :shock:
Brugeravatar
Supercharger
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 348
Tilmeldt: 19. februar 2015 07:56
Scootere: Adly Gazelle (TMP) 45 Km/t.
PGO G-Max 30 Km/t.
Geografisk sted: Sjælland

Re: Så der kommet en brugt VGA Mover i garagen

Ulæst indlæg af Supercharger »

Jamen dog Jps.. Blev den til en Kamel køretøj. ;) :crazy:
Sejlende og vuggende. :sick:
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Så der kommet en brugt VGA Mover i garagen

Ulæst indlæg af Jps »

supercharger skrev: 30. januar 2019 08:36 Jamen dog Jps.. Blev den til en Kamel køretøj. ;) :crazy:
Sejlende og vuggende. :sick:
Et eller andet er der galt med den, ihvertfald. Men det er så 3. knallert jeg er blevet søsyg på. De 2 andre, var en Runner SP og en Kinroad Chopper.
Besvar