Pgo hot 50 problemer.

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Kristian1105
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20. maj 2017 23:03
Scootere: Pgo hot 50 - 2014

Pgo hot 50 problemer.

Ulæst indlæg af Kristian1105 »

Jeg har købt en billig hot 50 fra 2014, der ikke virkede.
Der var en masse småting galt med den.
Har skiftet: cdi, startrelæ, stator, tændrør, tændspole+hætte, cylinder+stempel+top, karburator(standard med #72 dyse), Benzinfilter, variator blæserhjul, og nye friske ruller. Har også skiftet benzinen ud. Det sidste jeg skiftede var karburator og efter en indstilling af den startede scooteren fint og kørte rigtig godt. I et mintus tid. Så døde den og begyndte at gå rigtig dårligt. Nu starter den kun når jeg har gassen i bund og så står den bare og hakker og hugger og dør efter 15-20 sekunder. Jeg har skiftet pakninger ved membranen da den var lidt utæt der- uden held. Jeg har testet vacuum ved at pille slangerne af og suge osv. Der kommer fint med benzin ud. Men når jeg lader vacuum slangen sidde på studs og piller indførselsslangen af karburator og jogger på kick, kommer der ikke rigtig meget benzin ud. Når jeg så får lidt liv i den render det fint ud. Der er benzin i bundkar, som der skal være, efter den har hugget lidt og er gået ud igen. Den laver fin gnist og har fin stelforbindelse. Har kigget alle stik igennem og ingen sidder løst eller noget. Håber nogen kan hjælpe. Er ved at blive lidt frustreret.
Besvar