Side 2 af 4

Re: Problem med opstart

: 17. februar 2014 18:21
af MSJ1982
Nogen der ved hvad der skal side inde bag ved fjedren bag blandings skruen,
for på min sad der en lille skive samt en oring, jeg mener ikke jeg har set den lille skive på andre jeg har haft?

Re: Problem med opstart

: 18. februar 2014 01:46
af Kymconørden
MSJ1982 skrev:Jeg har prøvet alt fra dyse 85 til 94
Hvad dyse sidder der i som standard?
Kører du med originalt luftfilter?
Det kunne være osse en 85 er for stor?

Re: Problem med opstart

: 18. februar 2014 04:32
af scootergrisen
http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... dingsskrue
Kan være skiverne har sidder fast derinde når du har fjernet skruen på de andre.
Først gange jeg fjernede skruen kom de heller ikke med ud.

Re: Problem med opstart

: 18. februar 2014 07:10
af MSJ1982
Ja den ligger ved 80 orginalt vidst, men nu køre jeg med 63ccm og har før kørt med 88-90 dyse
køre med standard luftfilter.

Hvis man kigger her så er de ikke med...http://www.gy6-motor.de/gy6-139qma-139q ... na-scooter

Re: Problem med opstart

: 18. februar 2014 10:00
af MSJ1982
Efter min tur i går, var tændrøret hvidt dog osse lidt brunt, men da det ikke er helt nyt kan man ikke stole på det brune,
det mest vigete er om det er sort og det var det ikke, så nu køre jeg en tur med 90#
Og ser, den virkede mere villig til at tage fuld gas på støtte benet, men er ikke meget for at stå at gasse op, vil hellere ud og afprøve :)

Re: Problem med opstart

: 18. februar 2014 11:40
af MSJ1982
Nå det er det samme med 90 :?

Nu prøver jeg med 94 ;)

Re: Problem med opstart

: 18. februar 2014 17:03
af MSJ1982
Nu giver jeg op :weeping:

Sad en 96 i for den 94 jeg havde kan jeg ikke se om det er en 79 det har de åbenbart lavet så snedigt så man ikke kan se forskel
jeg ved jeg har en 79 og det er blandet sammen.

Nå men prøvede den 96 og den ville ikke tage fuld gas, så pillede jeg menbranen op, så ville den godt tage fuld gas
så kørte jeg med det og blev mere og mere tosset.
Havde taget en anden membran med jeg har som ekstra men er ældre, og vupti så ville den tage fuld gas igen
da jeg kom hjem var tændrøret næsten sort, og den gjorde det samme med ikke at ville tage gas i starten :party:

Re: Problem med opstart

: 18. februar 2014 18:00
af MSJ1982
Nå jeg kommer lige med en update på min egen tråd.

Jeg pillede min gamle karburator af på mit Sprint projekt, der sad en Cvk Karburator det går jeg ud fra at min karburator osse hedder på min Baotian
MEN, den på Sprinten havde ikke den der "Air cut off valve"

Det er måske der der er forskel på en Sprint og en Baotian osv. jeg har byttet runt før på de karburatore
men det er aldrig gået godt ;)

Re: Problem med opstart

: 18. februar 2014 21:18
af Kymconørden
MSJ1982 skrev:..prøvede den 96
Dyse 96 :o
Den er sgu ALT for stor til et standard luftindtag beregnet til dyse 79.
Den har med de ekstra 13cc godt nok fået lidt mere sugeevne, men selve blandingsforholdet ændres der ikke nær så meget på. Først hvis luftindtaget ændres, vil bl.forholdet ændres i højere grad end kun at ændre sugeevnen.

Du skal sikkert meget tættere på en standard-dyse end de +17 trin du har nu.
Har du iøvrigt prøvet som en test at ta filter-dækslet af og gi den ekstra luft og se hvad der sker?

Re: Problem med opstart

: 19. februar 2014 09:09
af MSJ1982
Jeg satte et power filter på igår og det ændrede faktisk ikke noget, andet end larm.

Jeg havde så taget en andem Membran med, og nål, og det satte jeg i, og så ville den tage fuld gas