Cajero "Spidsmusen" (elektrisk kabinescooter)

Her kan vi skrive om nye modeller med elektrisk motor.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Cajero "Spidsmusen" (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det er det jeg prøver at samler i de her emner. Oplysninger.
Da dem der producerer, importerer, forhandler, sælger kommer med meget lidt information.
Så det er op til dem der har køretøjerne selv at komme med oplysninger.
Du kan oprette et emne i Dig og dit elektriske køretøj og vise en masse billeder og stelnummer, typeflade, fabrikationsplade, nummerplade osv. og så kan du skrive der løbende når du laver noget nyt på den.
F.eks. sådan noget med hvad batteri du har sat i og rækkevidden og sådan.

6000 km lyder da godt gået.
Jeg ved snart ikke hvor mange annoncer jeg har set med brugte elektriske scootere der har kørt under 500 km før den bliver sat til salg.
Så det er da lidt et bevis for at den virker og der er en som har kunne bruge den.

Skulle selvfølgelig bare være litiumbatteri i stedet for bly-syre-batteri men det kan du eventuelt overveje til dit næste køretøj.

Kunne også være sjovt at se nogle videoer fra dem der kører i elektriske scootere.
Brugeravatar
JensOChris
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 11
Tilmeldt: 23. juni 2022 09:13

Re: Cajero "Spidsmusen" (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af JensOChris »

Den her er vist af første årgang ! Som skulle være så dårlig, ifølge XXX.

Jeg har idag montert en omvendt opvasskebalje over forhjulet der er et stort hul ned til vejen, og jeg kan se at
der er en masse lort (undskyld) smidt derop, selvfølgelig med vejsalt, så der blev vasket og skuret.

Så fandt jeg den første fejl, ingen varme, en ledning tæret over, og der skal skiftes et par stik.
Der mangler også en forskærm den er sikkert ens på mange modeller, da de jo skal passe til forgaflen.
EDIT: Men det koster vel omkring 500kr EDIT2: Fandt den på Lolland til 199kr hurra

Jeg undgår forhandleren,han er total uvillig til at oplyse noget som helst.

Så når jeg nu har fået denne færdig,kan jeg jo begynde at reparere alle mine naboers elscootere og købe stumper i Kina.

Jeg har en Elcykkel, uden stelnummer, fik den af importør, som jeg har lavet 42v 10Amp/h litium batteri til, det virker bare.
Mvh Jens
Besvar