Hensynsløs bilist på parkeringsplads ved Aldi

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Hensynsløs bilist på parkeringsplads ved Aldi

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg var så heldig at møde en hensynsløs kvinde i en bil på en parkeringsplads ved Aldi.
Til trods for en meget stor og fin parkeringsplads med mangle ledige pladser havde hun åbenbart brug for at køre lige præcis der hvor jeg stod.

Jeg stod ved siden af min scooter og drak lidt yoghurt drik og var ved at skulle køre.
Der er sådan en gang mellem parkeringspladserne så gående kan komme igennem.
Jeg mener i hvert fald ikke det er en vej til bilister men for en bilist er alt jo en vej til bilister.
Parkeringspladsen er ret ny så kan ikke lige finde den på nogen satellitkort endnu.

Bilen var grå og registreringsnummeret er vist BB 91 849. Men er ikke helt sikker på det var den bil.

Med vinduerne rullet op kører hun tæt hen mod mig for at skræmme mig væk med bilen, som bilister nu har det med at gøre.
Der går lidt før hun ruller vinduet ned og siger noget og jeg siger noget tilbage og bla bla bla.

Efter noget "snak" bakker hun og kører den rette vej.
I det hun kører prøver hun og sige et eller andet nedladende om at jeg kører på scooter.

Jeg går hen til den nyfundne parkeringsplads og informere vedkommende om at hun kan aflevere kørekortet hos politiet når nu hun ikke kan finde ud af at køre bil og bla bla bla og hun får en fuckfinger foran de andre kunder så må vi se om det eventuelt skulle hjælpe.

På vej tilbage til scooteren kommer en anden kvinde der lige har været inde og handle trækkende med cykel og fortælle mig noget i stil med at hun var blevet kørt ind i af en bilist som så havde kørt hende til hospitalet og derefter flygtet fra stedet og hun nu gik til fysioterapi.
Så der var engang en historie om en flugtbilist.
Det var vist en mand der havde 2 børn der gjorde det.

Det ironiske er at ... ja du gættede det ... til den ene side hvor hun stoppede var 7 parkeringspladser ... og ja du gættede rigtigt igen ... de var allesammen ledige ... til den anden side hvor hun stoppede var yderligere 6 parkeringspladser ... og ja du gættede rigtigt igen ... de var allesammen ledige.
Tror hun sparede at skulle gå måske 2 meter på den parkeringsplads hun så fandt efterfølgende der var lidt tættere på indgangen til Aldi.
Men det kan hun jo så fordoble på vej ud af Aldi.
Så tillykke til bilisten du sparede at gå 4 meter.
Må dig og dine børn få den bratwurst du var i Aldi for at købe galt i halsen.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Hensynsløs bilist på parkeringsplads ved Aldi

Ulæst indlæg af Jps »

Det er kun bilisterne der må køre på vejene, alle andre skal holde sig væk. Det er sikkert deres motto.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hensynsløs bilist på parkeringsplads ved Aldi

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der lader desværre til at være en holdning blandt bilister om at jo større "kampvogn" man anskaffer sig jo mere skal andre fjerne sig.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Hensynsløs bilist på parkeringsplads ved Aldi

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev: 18. december 2019 14:48 Der lader desværre til at være en holdning blandt bilister om at jo større "kampvogn" man anskaffer sig jo mere skal andre fjerne sig.
Ja, jeg er jo mere end een gang blevet presset ud i rabatten på landevejene, hernede. Håber ikke det bliver værre, når jeg kører i elbilen. Den er jo noget bredere, end knallerten.
Brugeravatar
Chrisjensen82
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 16. juni 2021 12:18
Scootere: PGO HOT 50
Kontakt:

Re: Hensynsløs bilist på parkeringsplads ved Aldi

Ulæst indlæg af Chrisjensen82 »

Simpelthen så trættende, og typsik billister med store biler, der er åbenbart en klart konsensus om at "størst kommer først".
---------------------
Chris fra https://moodings.com/
Besvar