Elektriske løbehjul i københavn

Her kan du skrive med andre om elektriske løbehjul, skateboards, selvbalancerende og cykler.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Elektriske løbehjul i københavn

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg var i københavn inden i centrum og der var godt nok mange elektriske løbehjul fra udlejningsfirmaer.

Jeg talte vist 4 firmaer:
Lime
Voi
Tier
En til som jeg ikke kan huske

De stod rigtig mange steder på fortorv osv. alene eller i grupper.
Det lader ikke til at cykelstativer blev brugt til dem.
Nogen stod op, mange var væltet. Det lader til at være et generelt problem at de ikke kan blive ved med at stå op.
Jeg så et løbehjul som stod med håndtagene nede på jorden, det så ud til at fungere bedre end støtteben.

Selvom jeg så rigtig mange løbehjul så så jeg næsten ikke nogen der brugte dem den dag.

Der er nogen få af dem der stod stille som blinkede med rødt lys på siden af baghjulet. Ved ikke hvad det betyder.

Nogen af dem havde GPS, ved ikke om alle havde det.

Der så ikke ud til at være nogen steder som var beregnet til parkering/opladning af løbehjul.

En ting jeg kom til at tænke på er at hvis nu der står en masse elektriske scootere som nogen personer ikke har det helt store behov for at passe på fordi de låner dem og hvis de går i stykker så bruger de bare et andet et ... så er det måske ikke så sjovt at være den der har købt et elektrisk løbehjul til 20000 kroner som skal stå ved siden af.
Besvar