VGA E-FOX, nogle erfaringer?

Her kan du skrive med andre om elektriske scootere.
Brugeravatar
Cyberzone
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. maj 2022 19:08

Re: VGA E-FOX, nogle erfaringer?

Ulæst indlæg af Cyberzone »

MortenS skrev: 4. januar 2021 18:57 Meget mystisk.
Først ville den ikke.
Så prøvede jeg at aktivere støttebenet.
Når det bliver slået op uden, at man støtter det, det svinger frit, går den på D
Den trak bare ikke først, men så kom den i gang ?
Mange gange sorry for necro her men kan simpelthen ikke finde andet relevant.
Jeg har også en E-fox og den gør PRÆCIST det samme. Jeg har prøvet alt jeg kan med støttebenet og den vil bare ikke gå i "O".
Eller det vil den faktisk men kun når jeg trækker styret HELT til venstre. Så vil den gå i "O" og trække dog kun indtil at jeg drejer styret væk fra helt venstre position.
Thansen har som sædvanligt psykopat lang ventetid på reparationer -.- så ville høre om der er nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: VGA E-FOX, nogle erfaringer?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Kunne måske være dårlig forbindelse ved de stik som er i nærheden af styret der bliver rykket i når styret drejes.
Brugeravatar
Cyberzone
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. maj 2022 19:08

Re: VGA E-FOX, nogle erfaringer?

Ulæst indlæg af Cyberzone »

scootergrisen skrev: 3. maj 2022 19:16 Kunne måske være dårlig forbindelse ved stik oppe ved styret der bliver rykket i når styret drejes.
Jeg har lige haft skilt styret ad og prøvet at rokke med alle ledninger. Ingen effekt.
Brugeravatar
Cyberzone
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. maj 2022 19:08

Re: VGA E-FOX, nogle erfaringer?

Ulæst indlæg af Cyberzone »

Det mest mystiske er nok at det bare ligepludselig er sket. Der har aldrig været problemer med det før.
Jeg stilte scooteren efter at have været ude at køre i går og da jeg skulle starte den i morges var problemet der.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: VGA E-FOX, nogle erfaringer?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Dårlig forbindelse i stikket til P-knappen kan vel gøre at du ikke kan skifte til D.
Så tjek at der er god forbindelse i stikket.
Sørg for der ikke bliver hevet unødigt meget i ledninger/stik når styret drejes.
Styrkontakt komplet h.s. e-Fox_1.jpg
Brugeravatar
Cyberzone
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. maj 2022 19:08

Re: VGA E-FOX, nogle erfaringer?

Ulæst indlæg af Cyberzone »

Jeg prøver at skille den ad igen i morgen. Det er squ nok bedre end at vente på Thansen :D
Brugeravatar
Brinet006
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21. august 2023 19:40
Scootere: VGA E-fox 45

Re: VGA E-FOX, nogle erfaringer?

Ulæst indlæg af Brinet006 »

Hejsa..
Har fået samme problem med min E-fox i starten satte den ud, og kørte så igen, så her til morgen kunne jeg ikke få den ud af P nu har jeg lige prøvet det vil den stadigvæk ikke, så satte jeg den på central støtteben.. Så kunne den godt køre, tog så ledningen fra til sidestøtteben, kørte en tur og den begynder at hakke igen.
Så fandt du ud af hvad der var galt mod din, eller er der andre der har haft samme problem som jeg har..
Mvh. Brian
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: VGA E-FOX, nogle erfaringer?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Prøv at kig på LED'en i hjørnet af controlleren når problemet er der og se hvor mange gange den blinker.
Besvar