Nye scootermodeller hos T Hansen (VGA Digita og VGA Grido)

Her kan vi skrive om nye modeller med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Nye scootermodeller hos T Hansen (VGA Digita og VGA Grid

Ulæst indlæg af Jps »

oskar33 skrev:Det er en rode butik hvis man er ny og gerne vil have nogle gode tips. Den har ikke en kerne som basis som scootergrisen her har og der er ikke nogen som sorterer gamle indlæg fra.
Det med at sortere gamle indlæg fra, hvad mener du med det?
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Scootere: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Nye scootermodeller hos T Hansen (VGA Digita og VGA Grid

Ulæst indlæg af oskar33 »

Jps skrev:
oskar33 skrev:Det er en rode butik hvis man er ny og gerne vil have nogle gode tips. Den har ikke en kerne som basis som scootergrisen her har og der er ikke nogen som sorterer gamle indlæg fra.
Det med at sortere gamle indlæg fra, hvad mener du med det?
Inden du river hovedet helt af mig...jeg var inde på http://billig-scooter.dk og jeg får stadig ikke jern af den.
Fortæl hellere mig hvorfor du synes den er god. Er det dig der driver den?...eller har du fået gode råd i nogle specifikke tilfælde.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nye scootermodeller hos T Hansen (VGA Digita og VGA Grid

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg syntes det er bedre hvis i skriver om det i sit eget emne så dette emne kun handler om "Nye scootermodeller hos T Hansen (VGA Digita og VGA Grido)" sådan at man holder sig til emnet.
I er velkommen til at oprette nye emner, det er bedre end at skrive for flere forskelige emner i ét emne.

Skriv eventuelt om det i Guldkorn fra billig-scooter.dk eller opret et nyt emne.
Besvar