Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Her kan vi skrive om nye modeller med elektrisk motor.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Her er nogen videoer.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Øv har lige fået dette svar fra P.G.Danmark A/S...
E- Vivacity vil ikke blive taget til Danmark da Peugeots pris vil gøre at den praktisk talt ville være usælgelig. Hvis den skulle tages hjem ville den formodentlig komme til at koste 34995kr og dette er en del for dyrt. Og da vi før har haft dårlig erfaring med El scooter og dansk klima venter vi og ser tiden an.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Øv har lige fået dette svar fra P.G.Danmark A/S...
E- Vivacity vil ikke blive taget til Danmark da Peugeots pris vil gøre at den praktisk talt ville være usælgelig. Hvis den skulle tages hjem ville den formodentlig komme til at koste 34995kr og dette er en del for dyrt. Og da vi før har haft dårlig erfaring med El scooter og dansk klima venter vi og ser tiden an.
Der går desværre nok 25- 30 år til, før der kommer en brugbar scooter :(.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jps skrev:Der går desværre nok 25- 30 år til, før der kommer en brugbar scooter :(.
Du mener vel brugbar elektrisk scooter :D

Jeg tror hvis bare folk havde mulighed for at sætte den til opladning alle de steder de parkerede som ved skole, job, ud og handle, besøg osv så tror jeg ikke det ville være så slet med rækkevidden.

Gad i hvert fald godt og prøve og have en.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3542
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Geografisk sted: Lolland

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:
Jps skrev:Der går desværre nok 25- 30 år til, før der kommer en brugbar scooter :(.
Du mener vel brugbar elektrisk scooter :D

Jeg tror hvis bare folk havde mulighed for at sætte den til opladning alle de steder de parkerede som ved skole, job, ud og handle, besøg osv så tror jeg ikke det ville være så slet med rækkevidden.

Gad i hvert fald godt og prøve og have en.
Ja selvfølgelig en Elscooter ;).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Da jeg besøgte BB Motor så jeg de havde nogen "flag" udenfor hvor der stod E-Vivacity på.
Jeg har jo troet at der slet ikke var nogen E-Vivacity i danmark men fik af vide i forretningen at de havde haft en men den var så solgt eller sendt videre til en anden forhandler som vist havde en kunde der købte den.

Så det kunne tyde på der alligevel er nogen i danmark, måske for at se om der var interesse for den hvad ved jeg.

Høre gerne fra nogen der ved mere.
---
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 268
Tilmeldt: 28. april 2011 22:51

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af --- »

Det var pokkers. Men til den høje pris,(Var det ikke 28000kr + -), er der nok ikke et marked for den.

Utroligt hvis der er en forhandler der virkelig har solgt en og binder sig til 2 års service på den.
Brugeravatar
SMF
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 123
Tilmeldt: 3. januar 2015 12:29
Scootere: VGA Digita 30 2-t (tidl. VGA Explora 4-t, Aprilia SportCity 4-t, Texas Flash X-30 4-t, Yamaha FS1 2-t)

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af SMF »

Jeg er lige kommet hjem fra Beijing, og der vil jeg gætte på at over halvdelen af scooterne kører på el. Og det er en 22 millioner indbygger by, så de 50 km rækkevidde må være nok til det meste. Jeg så dog også en del scootere som have et ekstra batteri på trinbrættet. Jeg vil gerne have en elscooter, men leder stadig efter én som kan købes for en rimelig pris. Nogen bud?
PS: Vejret er ikke bedre/værre end i DK. Der var minus 7-10 grader og om sommeren kan der blive over 30. Så kulde kan ikke være en årsag til at de ikke fungerer i DK.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11143
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Peugeot E-Vivacity (Fremtidens elektriske scooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Opret gerne et nyt emne om det da det ikke handler om Peugeot E-Vivacity så kan du kopierer tekster herfra, derind. Så sletter jeg det her og svarer, der.
Besvar