cpi popcorn :D kørsel problemer

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
sprint690
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 48
Tilmeldt: 20. april 2013 14:29
Scootere: CPI popcorn 30km 05(årgang) (70cm)
Geografisk sted: fyn

cpi popcorn :D kørsel problemer

Ulæst indlæg af sprint690 »

hej igen her inde.

jeg står med min cpi popcorn som køre vidunderligt (når den køre)

min kickstarter ARM og aksel er(var) smadret ..og ingen tsvansen havede nogle dele så jeg valgte at satse hele lortet :D
og smed en mark svejser på og svejsede hele lortet sammen så nu virker den

den startede med ..når jeg kørte over et lillet hop eller noger ujævent så lød den som om den drukknede :D ku bar ikk passe .. nå
jeg smækkede en anden kabu på .. (PS) har lige smidt polini sport 70cm cylle på . så den er stadig igang med at blive kørt til... har nået snart 150km så..
men den køre en 60km måske 62 på top nu. kan ikk trække den højere op .. vidre fra spørsmålet .. smækkede en anden karbu på :D den kørte a røv til lig ud sagt.
jeg ved en (del) om scootere men ikk lige nok til det her.. så hopper nogen kan hjælpe mig.
så jeg smækkede den gamle i .. fandt ud a der manglede en lille spilt til at holde spidsNålen fast med.. smækkede den i og wupti den startede.... (havede intet stillet eller noget) DEN KØRTE så højt i omdrejninger det var helt sygt. jeg legede lidt med kabu og så noglunde lige med det instilingere jeg kan finde ud af :D JEG KU STYRE GAASSEN med en finger i insugning på lufterfilter :D hehe men ja altså lige som du gav gas sådan styre jeg og ku ikk bruge gas håndtaget.. jeg tjekkede nål og alt det der om det var som det sku.. umeltbart så ja.. men noget er der jo galt.. når jeg lig finder en indstiling så den står nogenlunde køre den 45km med bund gas der over går den ud.. kan lig snies op på 50 med halv gas

EFTER min mening sku den ku køre hurtiger når den har kørt 60 på toppen pga udstødning tænker jeg .. 70km forrør :D
håber nogen kan hjælpe mig er virkelig lost...

syntes godt om siden .. bruger den meget om problemer .. :D

hilsen Mikkel . håber nogen kan besvare mit spørsmål
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: cpi popcorn :D kørsel problemer

Ulæst indlæg af Kymconørden »

sprint690 skrev:.. smækkede en anden karbu på :D
Fik du fixet det med nåle-clipsen? Ellers lyder det som om du skal til at finde en dyse der passer de 70cc bedre :thumbup:
Brugeravatar
sprint690
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 48
Tilmeldt: 20. april 2013 14:29
Scootere: CPI popcorn 30km 05(årgang) (70cm)
Geografisk sted: fyn

Re: cpi popcorn :D kørsel problemer

Ulæst indlæg af sprint690 »

ja og dog :D men det var rullerne .. men så gik møtrik i stykker så skiftede hele lortet fra en Olivor over til ... nu spinder den næsten som en mis.....

BLEV stoppet i dag på den ... shiit jeg blev bange.. FOR SELVFØLGELIG havede jeg ikk hjelm på .. for instilede karbtu... han sagde en bøde på 6000kr ku jeg sagtens ha fået...
Besvar