Men også selvom der ikke er modkørende trafik så er der mange der blot køre ligeud når de overhaler.
Jeg tænker på at sætte en refleks ude til venstre for topboksen eller noget stof på en pind der kan hænge og bevæge sig i vinden.
Men der skal være noget der kan slås ind eller afmonteres på en let måde og det skal ikke være noget så folk kan komme tilskade.
Jeg vil gerne have den i samme højde og bredde som styret da det er der jeg helst vil undgå at blive ramt.
scootergrisen skrev:Anti-tæt-overhalings-anordning
Når man køre på knallert på en landevej kan man komme til at møde mange bilister der køre ligeud når de skal forbi en knallert som om man ikke var der.
Det kan være rart ubehageligt og det er lige gyldigt hvor langt ude til højre man placere sig på vejen og om der er modkørende eller ej.
Så derfor fandt jeg på denne anti-tæt-overhalings-anordning som i mit tilfælde består af en gummistænkklap med refleks som jeg fandt i vejkanten en dag og som formodentligt er faldet af en lastbil.
Jeg har så boret nogle huller og bundet den fast til min topboks hvor den hænger meget godt.