Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
Brugeravatar
Philip
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 34
Tilmeldt: 31. maj 2024 14:55
Køretøjer: VGA Explora 45 4-takts 1 cylinder,
blæserkølet, 2 ventiler 49 cc

Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Ulæst indlæg af Philip »

Hermed advarer jeg imod at få udført rengøring eller andet arbejde af
HVIDOVRE RENGØRINGS SERVICE ApS
CVR-nummer 16839795
Adresse C/O Hvidovre Rengørings Service ApS
Tureby Alle 13
Postnummer og by 2650 Hvidovre

Fik en aftale om en hovedrengøring i mit hjem efter jeg havde været ude for et længere syge forløb
og stadig ikke var helt frisk,og var halvbedøvet af smertestillende
Hvorved jeg sad i min stue mens de arbejdede i de andre rum jeg ikke havde oversigt til
hvilket de benyttede sig af og stjal med arme og ben.
Og med tiden er der flere og flere ting der opdages er væk og dermed stjålet.
Hvilket sådanne svin benytter sig af hvis og når de er ude hos ældre ikke helt friske
hvor de senere opdager noget er væk hvorved de nemt kan mistænke familie eller hjemmehjælp
for at have bestjålet dem.
Da man jo ikke lige mistænker et rengøringsfirma for at sende en flok tyveknægte m/k m tørklæde
ud til private og virksommheder.
Virksomheds ejeren ved det godt så det må helt klart betegnes som et svindel og tyve firma.
At han så ikke reagerer når jeg skriver til ham for mere end 12 måneder siden om tyveri kan jo
udledes som at han godt ved det,eller bare er ligeglad.
Og Politiet er som sædvanlig ikke til megen gavn da de nærmest vil have tyvene på et sølvfad
og de er ret ligeglde med at nogle muslimer nu er i besidelse af en Machete som alle jo ved
er et grusomt våben udover at det også anvendes arbejdsmæssigt i mange lande.

Så husk at advare og hold øje med dine ældre pårørende så de ikke kommer ud for det samme.

Nedenstående ting er stjålet og opdaget væk efterhånden og for andre er det måske ubetydelige
ting men ikke for mig.

1 Lommekniv som flyvemaskine og flaskeoplukker
https://www.dba.dk/andre-samleobjekter- ... billeder/3
Hvidovre Rengørings Service APS
har været hos mig og rengjort mit skrivebord og
hovedrengøring og oprydning iøvrigt.
2 Hvid opvaskebalje forsvundet.
3 Sorte sække 3 stks med tomme flasker forsvundet
anslået værdi 250 kr.
4.Nøglekort NemID forsvundet.
5.1 stk Machete med træskaft mere end 55 år gammel
måske antik.
6.Saks metal
8.1 stk lang savtakket kniv
9.1 Spejl firkantet forneden oval foroven
10 En stor nettopose fyldt med div pc kabler
11 1 motorola mobil tlf ældre årgang
12 Hvid væg tlf
Pr 15 Oktober 2024

Og en vigtig ting skal det lige oplyses om at dem der gjorde rent og ryddede op
ikke var rengørings uddannet ud fra jeg kunne se,hvilket hvis du eller dine ældre
hyrer dette firma får du bare udført arbejde af amatører og ikke professionelle
rengøringsfolk.

Det skal lige nævnes at jeg blev spurgt om de måtte tage billeder i boligen hvilket
jeg nægtede dem,især da der ikke kunne gives en fornuftig forklaring på hvorfor
de ønskede det.
Nu har jeg vidst de sidste 20 år at billeder kan manipuleres og alt kan indsættes som ikke
var der før eller fjernes alt efter behag,for ikke at tale om at for dem der har dyre genstande
er det jo uhensigtmæssigt at der tages billeder så det kan ses hvor og hvad der er værd at stjæle
på bestilling og ikke mindst hvor alarm og diverse detektorer sidder.

At den brede befolkning og lovgivere først nu efterhånden har fundet ud af at ikke alt man ser
på film og billeder er den ægte vare,ja det kan man kun ryste på hovedet over.
Senest rettet af Philip 10. oktober 2024 14:20, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
Guffi
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 39
Tilmeldt: 3. april 2021 14:17

Re: Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Ulæst indlæg af Guffi »

Okay.
Senest rettet af Guffi 19. august 2024 22:17, rettet i alt 1 gang.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11305
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Lyder ikke som om de kommer til at komme hos dig mere men ellers kunne du havde opsat kamera.
Hvis kunden bemærker der mangler 11 ting efter de har været der så dur det ikke rigtigt.
Hvis du får andre til at komme så kunne i eventuelt aftale hvad der skal flyttes og ikke flyttes og hvor det skal flyttes hen og at du er med at gennemgå ting der skal smides ud inden de bliver smidt ud.
De kunne måske samle ting de finder på gulvet i en kasse (f.eks. en saks) og så kan du selv lægge de ting på plads efter de er færdige eller sige hvor de skal lægges på plads så saksen komme til at ligge der hvor du gerne vil have den.

Eller hvis du selv har lidt energi kan du samle/fjerne ting så kunne dem der gør rent nøjes med at gøre rent og slet ikke flytte på ting.
Brugeravatar
Philip
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 34
Tilmeldt: 31. maj 2024 14:55
Køretøjer: VGA Explora 45 4-takts 1 cylinder,
blæserkølet, 2 ventiler 49 cc

Re: Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Ulæst indlæg af Philip »

Hej "Guffi"
Jeg har ikke fået bevilget en totaloprydning men selv betalt den.
Nu var der ikke så beskidt og rodet som man nogen gange ser på tv med diverse ting samlere
men bare lidt støvet og nogle papkasser fra diverse leveringer af dit og dat samt diverse ting
der med tid var blevet defekte men som bare fyldte unødigt op.
Der var absolut intet der så meget lignede et insekt et eneste sted imit hjem.

At rengøringsfolk der er betroet til at gøre rent hos private og firmaer overhovedet kan finde på
at stjæle er jo noget man nærmest ikke fatter men det skete immervæk aligevel
Brugeravatar
Philip
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 34
Tilmeldt: 31. maj 2024 14:55
Køretøjer: VGA Explora 45 4-takts 1 cylinder,
blæserkølet, 2 ventiler 49 cc

Re: Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Ulæst indlæg af Philip »

Hej "Scootergrisen"
Alle nævnte ting var i skuffer eller skabe på nær sække med tomme flasker samt spejl hvilket jo
viser at de har rodet i skabe og skuffer og ikke udført den opgave de fik nemlig at gøre rent samt rydde
op på det man kalder gang arealer det vil sige den frie plads der er i en bolig når man ser bort fra
de møbler man har i sin bolig.

Som forklaring til hvorfor jeg sad stille så kan der oplyses at jeg cirka en måned før fik en ny hjerteklap
der indsættes ved at brystbenet bliver flækket og bredt ud så lægen kan komme til at arbejde med hjertet
og bagefter blev jeg syet sammen i brystbenet med ståltråd hvilket gør at der ikke skal mange forkerte bevægelser
til før det springer op og udover det så er det meget smertefuldt hvilket gør at jeg som beskrevet var halvbedøvet
da rengøring og oprydning fandt sted.
Det skal lige nævnes at det ikke var hjertet der gjorde ondt efter operation men kun brystbenet.
Nu lidt over et år efter hvor jeg er mit gamle jeg igen og meget rasende over at have haft sådanne svin til at rengøre
og oprydde gør jo så at jeg vil advare andre mod at hyre nævnte firma hvis du eller en fra din familie ikke er så frisk
enten pga alderdom eller som jeg sløv pga bedøvelse pga smerte efter en eller anden operation.
Det er på den måde at når man har en forsnævret hjerteklap pga kalk mv så var det sådan at jeg blev træt
bare jeg skulle binde mine helt almindelige snørebånd så at sætte cam op kom slet ikke på tale den gang.
Da man i den tilstand før operation har åndenød og stor træthed så hvis nogen har det på den måde
vil det måske være en god ide at få checket hjertet.
Nemt forklaret med en ny klap bliver gennemløbet til hjertet større.

Og denne beretning om dette firma fortæller jo helt klart at firmaer skal passe på med at ansætte diverse
under leverandører men fejlen ligger jo hos den der ejer firmaet eftersom aftale er indgået med denne og han
derfor har det fulde ansvar for hvad hans ansatte og dem der arbejder for hans firma foretager sig.
At han så ikke reagerer når jeg skriver til ham for mere end 12 måneder siden om tyveri kan jo udledes som at
han godt ved det eller bare er ligeglad.
Hvilket igen viser at man aldig skal lave aftaler med et firma der ikke kan dokumentere hvem de hyrer som
underleverandører så der ikke sker tyveri og brande som man jo læser om er sket en del steder efter diverse
underleverandører har hyret nogle muligvil ikke uddannde amatører.

Ja nogle gange kan det næsten være et problem hvis man er for åndsfrisk i forhold til sin alder
og i dag har jeg det fint med vejrtrækning og energi så det kan klart anbefales at sige ja hvis man
får tilbudt en hjerteklap operation frem for at have det dårligt resten af det korte liv man får
uden operation.
Senest rettet af Philip 22. august 2024 09:22, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Gamlfar
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 46
Tilmeldt: 4. juni 2023 09:23
Køretøjer: Yadea G5

Re: Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Ulæst indlæg af Gamlfar »

Tak for advarslen, den bliver givet videre.
Brugeravatar
GYS
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 516
Tilmeldt: 20. september 2012 00:25
Køretøjer: Yamasaki GYS
Motorcykel: Duke 200

Re: Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Ulæst indlæg af GYS »

Jeg er på et tidspunkt blevet spurgt fra kommunen, om jeg havde brug for hjælp til rengøring. Men, nej. Jeg har ikke lyst til at få besøg af et rengøringsfirma. Så hellere have lidt rod. Jeg bor heldigvis alene, så der er ikke nogen som brokker sig. Og dem, der kommer på besøg, advares på forhånd. Så har de ikke allerede accepteret rod, så får de ikke lov at komme på besøg. Jeg tror, at der er risiko, uanset hvilket rengøringsfirma der bruges. Hvis nogle en gang opfinder en AI-robot, der kan hjælpe til, bliver det måske noget for mig - og jeg håber så ikke, at den pludseligt bliver træt af rodet, og smider noget ud.
Brugeravatar
Philip
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 34
Tilmeldt: 31. maj 2024 14:55
Køretøjer: VGA Explora 45 4-takts 1 cylinder,
blæserkølet, 2 ventiler 49 cc

Re: Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Ulæst indlæg af Philip »

Hej "Gys"
Ja vi har alle forskellige standarder for hvordan vi vil bo,nogle vil have det snorlige på
samme måde som ses i diverse bolig magasiner,andre har lidt værktøj liggende fordi de
kan lide at ordne diverse projekter i stuen.

Men det vil helt klart hvis man har gamle eller på en eller anden måde svage venner eller
pårørende der skal have en hovedrengøring og oprydning at man er til stede og holder øje
med hvad de foretager sig og ikke mindst hvad de fører ud af boligen og især om der er
noget der bliver lagt ud i deres privat eller firma bil fra boligen,hvilket de naturligvis ikke
skal og må.
Brugeravatar
Philip
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 34
Tilmeldt: 31. maj 2024 14:55
Køretøjer: VGA Explora 45 4-takts 1 cylinder,
blæserkølet, 2 ventiler 49 cc

Re: Advarsel Hvidovre rengørings Service APS

Ulæst indlæg af Philip »

Foreløbig opdateret liste Tyvekoster

1 Lommekniv som flyvemaskine og flaskeoplukker
https://www.dba.dk/andre-samleobjekter- ... billeder/3
har været hos mig og rengjort mit skrivebord og
hovedrengøring og oprydning iøvrigt.
2 Hvid opvaskebalje forsvundet.
3 Sorte sække 3 stks med tomme flasker forsvundet
anslået værdi 250 kr.
4.Nøglekort NemID forsvundet.
5.1 stk Machete med træskaft mere end 55 år gammel
måske antik.Klik link forklaring hvad en Machete er.
https://da.wikipedia.org/wiki/Machete
6.Saks metal
8.1 stk lang savtakket kniv
9.1 Spejl firkantet forneden oval foroven
10 En stor nettopose fyldt med div pc kabler
ledninger mv
11 1 motorola mobil tlf ældre årgang
12 Hvid væg tlf
Besvar