Er ved at sk*de grønne grise

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
ttpgodrbig
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 122
Tilmeldt: 23. maj 2014 10:45
Køretøjer: Pgo G-Max 30 km/t

Re: Er ved at sk*de grønne grise

Ulæst indlæg af ttpgodrbig »

Jeg skal nok skrive men det bliver først imorgen jeg prøver.
Brugeravatar
ttpgodrbig
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 122
Tilmeldt: 23. maj 2014 10:45
Køretøjer: Pgo G-Max 30 km/t

Re: Er ved at sk*de grønne grise

Ulæst indlæg af ttpgodrbig »

Jeg kom til at tænke om min gg udstødning ikke kan klare kombinationen af en 21mm karburator og så en TP Black trophy 70ccm som virkelig suger noget benzin til sig og i den grad er omdrejningsvillig. Jeg har godt nok en såkaldt prima legal liggende Hvis det er sådan passer det jo meget godt med at det lige akkurat er de sidste 15-20% af gassen den begynder at dø ud ved...
Så jeg har tænkt mig i dag at sætte en anden cylinder på som er 47,6mm og trækker vildt men den tager ikke de voldsomme omdrejninger. Så behøver jeg heller ikke være nervøs for krumtappen. Så skal jeg selvfølgelig nedjusterer dysen igen og så vil jeg prøve at eksperimentere med det originale luftfilter. Det er da tænkeligt at den kombi er bedre.
Som tidligere skrevet giver jeg lyd fra mig når jeg pillet ved den.
Brugeravatar
Pendleren
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29. juli 2013 22:05
Køretøjer: PGO T-Rex '02

Re: Er ved at sk*de grønne grise

Ulæst indlæg af Pendleren »

Din opsætning lyder ikke helt dum, men at du skulle op i en 129 dyse er helt hen i vejret, prøv at smide std luftfilter på, uden begrænsninger i slf, og med rengjort filter.
Og prøv så at køre den ind med dyse igen, mit gæt ville være omkring 110-115 men start højere...
Besvar