Guldkorn fra billig-scooter.dk

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Guldkorn fra billig-scooter.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nu blev der i et andet emnet snakket om at der er guldkorn der ligesom går tabt eller er sværre at finde på billig-scooter.dk fordi der ikke er nogen oversigt og sådan men at man skal søge efter det.

Så har jeg oprettet dette emne så vi kan snakke om det her så emnerne ikke bliver blandet sammen.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Guldkorn fra billig-scooter.dk

Ulæst indlæg af Jps »

De 2 sider kan jo på ingen måde, sammenlignes. Din side er fyldt med gode og brugbare oplysninger om næsten alt, indenfor scooter/knallert. Det er Billig-scooter ikke, dvs. de oplysninger kommer fra brugerne selv ;). Derfor henvises der til din side, hvergang der er tvivlsspørgsmål om diverse scootermærker. Så at en bruger her på Scootergrisen skriver at BS er rodet, synes jeg er lidt underligt.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11155
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Guldkorn fra billig-scooter.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg syntes det ville være en god ide og lave en samling af links til de bedste emner på billig-scooter.dk.
Der er mange gode billeder der viser hvordan tingene ser ud og sådan.
Man kan selvfølgelig godt søge efter dem men der er sikkert mange gode man ikke så let kan finde.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Guldkorn fra billig-scooter.dk

Ulæst indlæg af Jps »

Jeg er bange for at dette ender i en omgang mudderkastning, bare fordi der er en bruger herinde der er utilfreds med hvordan BS kører. Og Bs har stadig flere hits, end Scootergrisen har ;).
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3545
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 2.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Guldkorn fra billig-scooter.dk

Ulæst indlæg af Jps »

oskar33 » lør 27. okt 2012 23:41
oskar33 skrev:
Det er en rode butik hvis man er ny og gerne vil have nogle gode tips. Den har ikke en kerne som basis som scootergrisen her har og der er ikke nogen som sorterer gamle indlæg fra.
---------------------------------------------------------------------------
Jps skrev:
Det med at sortere gamle indlæg fra, hvad mener du med det?
---------------------------------------------------------------------------

Oskar33 skrev:
Inden du river hovedet helt af mig...jeg var inde på http://billig-scooter.dk og jeg får stadig ikke jern af den.
Fortæl hellere mig hvorfor du synes den er god. Er det dig der driver den?...eller har du fået gode råd i nogle specifikke tilfælde.
---------------------------------------------------------------------------
Jps skrev:

Den side du linker står da helt fint, efter min mening. Jeg har fået masser af gode råd gennem tiden, og giver selv gode råd til brugerne. Og det med ikke at få jern af den, lyder meget mærkeligt. Det er jo ikke en side, der handler om sex, men om knallerter.

Og nej, det er ikke mig der er ejer af siden.
Besvar