Kamera i styrthjelm

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11226
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Tæt på.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af Jps »

Havde det været mig, var jeg drønet efter ham.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11226
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det var en hende. Men ja det havde jeg nok også gjort men videoen stopper lige der så måske kørte han efter hende.
Men han ved da hvor hun bor hvis han vil snakke med hende.

Men det var godt nok tæt på, hvis der var jydekrog på bilen så havde den nok ramt.
Brugeravatar
Katana
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 458
Tilmeldt: 28. september 2011 01:24
Scootere: 2015 Honda Vision NSC50WH 4T - Sort.
Geografisk sted: Randers

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af Katana »

Sen eftermiddagstur i Randers.
Først i Trafik ad Århusvej mod Strømmen : Og derefter Honda'en med kameraholderen skruet på venstre håndtag. Jeg forsøger at skaffe en tilføjelse til RAM holderen, der gør at holderen kan skrues i gevindet, hvor sidespejlet sidder.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11226
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Her er en video med en tidlig GoPro udgave hvor der var film i kameraet og uden batteri.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11226
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Endnu en situation hvor et hjelmkamera er rart at have... når politiet køre op i dig og efterfølgende forsøger at give dig skylden.
Godt nok glad for at politiet ikke er sådan i danmark... eller de virker noget flinkere det man ser i dansk tv.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11226
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Blæser rimeligt meget idag så var lige ude og optage lidt. På vej tilbage var det dog rart med 50 km/t medvind eller hvor meget det nu blæste.
[Video link fjernet fordi jeg har slettet videoen]
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11226
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Var ude og køre i sneen idag.
[Video link fjernet fordi jeg har slettet videoen]
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11226
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Gopro har tilsydenladne krævet at få en anmeldelse fjernet hvor Gopro hero 3 og Sony HDR-AS15 sammenlignes

Gopro kræver tilsydenladne at anmeldelsen bliver slettet fordi ordene "gopro" og "hero" bruges.

http://www.digitalrev.com/article/gopro ... yNjU2ODc_A

Jeg skrev til gopro og fik dette svar.
Update for Case #604569 - "GoPro doesn’t like their Hero 3 compared to Sony’s AS15?"

Hi,


I apologize for any inconvenience or misunderstanding caused, as the letter that was posted next to the review on DigitalRev was not sent in response to the review itself. Obviously, we welcome editorial reviews of our products. This letter was sent because DigitalRev is not an authorized reseller of GoPro products and they were using images and had incorrect branding and representation of our product in their online commerce store. As part of our program - we ask merchants who are selling our product to us authorized images. That is why DigitalRev was contacted, but our letter did not clearly communicate this and that is something we will correct.



I apologize again for any inconvenience or misunderstanding and please let us know if you have any further questions.

Many Thanks,
Morgan M.
GoPro Support
http://www.gopro.com/support
Update for Case #604569 - "GoPro doesn’t like their Hero 3 compared to Sony’s AS15?"

Hi,

The page being taken down was not in regards to the review at all. Our director of PR responded on Reddit clarifying that it was in regards to using images and branding that they were not allowed to. I am sure he will be releasing another statement about this shortly.

GoPro uses only authorized resellers to distribute products. Our department does not oversee this so I do not have any further information about this. However, if you kindly visit http://gopro.com/authorized-reseller-program/, you will find information and requirements about our policies in regards to resellers. I hope this information helps.

Many Thanks,
Morgan M.
GoPro Support
www.gopro.com/support
Brugeravatar
Katana
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 458
Tilmeldt: 28. september 2011 01:24
Scootere: 2015 Honda Vision NSC50WH 4T - Sort.
Geografisk sted: Randers

Re: Kamera i styrthjelm

Ulæst indlæg af Katana »

Jeg benyttede det fine vejr til køretur i oplandet omkring Randers.

ContourRoam 1920 x 1080 full HD.
http://www.youtube.com/watch?v=X2W_5lhqeok
Besvar