sikkerscooterhandel.dk

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

sikkerscooterhandel.dk

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der er en som har skrevet til mig om http://www.sikkerscooterhandel.dk/ hvor sælger og køber kan lave en slutseddel sammen også var ideen vist at det skulle være mere sikkert end hvis en slutseddel på papir eller noget.

Man skal have nemid og det koster 169,- kroner og lave slutsedlen som man skal ind på hjemmesiden for at se.

Personligt er det ikke lige mig men tænker i andre skulle se det også kan i se hvad i syntes.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3551
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: sikkerscooterhandel.dk

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Der er en som har skrevet til mig om http://www.sikkerscooterhandel.dk/ hvor sælger og køber kan lave en slutseddel sammen også var ideen vist at det skulle være mere sikkert end hvis en slutseddel på papir eller noget.

Man skal have nemid og det koster 169,- kroner og lave slutsedlen som man skal ind på hjemmesiden for at se.

Personligt er det ikke lige mig men tænker i andre skulle se det også kan i se hvad i syntes.
Hvorfor tage penge for noget der kan gøres gratis, med sedlen fra Politiet?
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1256
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: sikkerscooterhandel.dk

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Jps skrev:Hvorfor tage penge for noget der kan gøres gratis.
Ja, egentlig helt unødvendigt. Hvis man er bange for slut-seddler findes de på nettet til udprint. Ellers er en hånd-skrevet aftale både hurtigere, nemmere, billigere og ligeså gældende som den til 169.- Den skal bare indeholde de rigtige oplysninger samt dato og underskrift.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3551
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: sikkerscooterhandel.dk

Ulæst indlæg af Jps »

Kymconørden skrev:
Jps skrev:Hvorfor tage penge for noget der kan gøres gratis.
Ja, egentlig helt unødvendigt. Hvis man er bange for slut-seddler findes de på nettet til udprint. Ellers er en hånd-skrevet aftale både hurtigere, nemmere, billigere og ligeså gældende som den til 169.- Den skal bare indeholde de rigtige oplysninger samt dato og underskrift.
Lige præcis :).
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1256
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Scootere: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: sikkerscooterhandel.dk

Ulæst indlæg af Kymconørden »

I øvrigt et eksempel på en simpel købs-aftale jeg selv har brugt gennem årene:
Dato______

Hermed sælges et styk brugt _______ Stelnummer____________ Reg.nr___________ KM_________

som beset og afprøvet. Sælges uden garanti, rest-gæld og afgifter.

Pris_____

Sælger_______ Køber________
Besvar