3-hjulet lille knallert (invalideknallert) kun for handikappede

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
knudknud3
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 1
Tilmeldt: 8. december 2015 23:05

Re: 3-hjulet lille knallert (invalideknallert) kun for handikappede

Ulæst indlæg af knudknud3 »

Jeg er lidt sent på den, da jeg også så den famøse udsendelse i tv (genudsendelsen for et par uger siden), og den fik mig til at lede efter svar på nettet, og så endte jeg her. Det ville have klædt tv stationen (TV2 / Razzia eller Kanal 5) godt, hvis de havde sat et stort rødt kryds over episoden, hvor betjenten taler om ulovlig kørsel med invalideknallert.
Det ville ligeledes have været fint, hvis trafikstyrelsen havde skrevet "Invalideknallert / scooter / bil".
Nu vil jeg lede videre efter et 3 hjulet el-køretøj, der er i stand til at klare en stigning på mere end 20 grader.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: 3-hjulet lille knallert (invalideknallert) kun for handikappede

Ulæst indlæg af Jps »

knudknud3 skrev: 7. november 2017 16:58 Jeg er lidt sent på den, da jeg også så den famøse udsendelse i tv (genudsendelsen for et par uger siden), og den fik mig til at lede efter svar på nettet, og så endte jeg her. Det ville have klædt tv stationen (TV2 / Razzia eller Kanal 5) godt, hvis de havde sat et stort rødt kryds over episoden, hvor betjenten taler om ulovlig kørsel med invalideknallert.
Det ville ligeledes have været fint, hvis trafikstyrelsen havde skrevet "Invalideknallert / scooter / bil".
Nu vil jeg lede videre efter et 3 hjulet el-køretøj, der er i stand til at klare en stigning på mere end 20 grader.
Ja der var vildledning, i det program. Selv Politiet, har ikke styr på regler og love.

Tror det bliver svært at finde et elkøretøj der kan klare 20% stigning.

Spørg evt her :) :
https://apeshop.dk/bach-delux-26-512/ka ... hvid-p2068
Besvar