Det kunne for eksempel være rullelejet som piv lyden kommer fra.
Fordi når motoren kører i tomgang så drejer koblingsenheden rundt på rullelejet og akslen står stille men når du så giver gas og kører så tager koblingen fat i koblingsklokken også drejer akslen rundt sammen med rullelejet... altså så står rullelejet stille på akslen og piv lyden går væk... hvis du forstår.
Det kunne også bare være at koblingsbakkernes belægning står og rammer koblingsklokken lidt.
Eller det med at kileremmen bare er slidt... du kan måle bredden på den men jeg ved ikke hvad mimimums bredden er for din model.
Men på min er den 16,5 mm... så hvis min kilerem er smallere end det så skal den udskiftes. Fra ny skulle den være 17,5.
Hvis du besøger :
http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... ed_kobling så kan du se hvordan det ser ud og hvordan du skiller den ad.
Du kan se her skal være noget fedt.
Og her ses rullelejet som jeg snakkede om som også skal have fedt.
Og her på de 3 aksler har jeg givet min lidt fedt så bakkerne kan bevæge sig frit ind og ud.
![Billede](http://scootergrisen.org/scooterhjemmeside/billeder/billed1338.jpg)
Bare sørg for at tørre overskydende fedt så for ellers vil det nok blive slynget ud i koblingsklokken.
Så undersøg om de steder har fedt. Hvis rullelejet er helt tørt så kunne det sikkert godt være derfor.
Og ja tak til billeder.