Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
jakk212
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 35
Tilmeldt: 1. december 2010 08:27
Scootere: TMS S3

Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af jakk212 »

Hold kæft hvor er TMS S3 scootere (trend-import er producenten) noget lort! ALDRIG KØB SCOOTER HOS DEM!!! de er fandme ikke til og snakke med, havde et gaskabel som frøs fast så jeg ikke kunne sænke farten hvilket jo er LIVSFARLIGT, og som jeg mente var defekt. Det afviste de (Trend-Import). Senere fortalte mekanikeren faktisk at kablet VAR DEFEKT og det skulle skiftes hvis det permanent ikke skulle sidde fast.
Så burde garantien vel dække? Det er ikke slidtage (købt for 4 mdr siden) Det skyldtes ikke manglende vedligeholdes (for det står ikke beskrevet nogle steder at jeg skal smøre kablet)

ham jeg snakkede med (Sebastian Trosborg) kom med alle mulige lorte forklaringer og pis mig i øret. F.eks med "hvad sker der hvis du puster på et vindue" "Der dannes kondens" svarede jeg. "Men hvad har det at gøre med gummiet rundt om gaskabel hvis funktion har til og beskytte mod kondens"? - det kunne han jo ikke lige svare på...
Jeg fortalte f.eks også at min ven havde en magen til og den var købt samtidigt hvor problemet ikke var opstået. Trods af at hans havde stået ude og var blevet behandlet elendigt. så begyndte han på "at så kunne min ven bare ringe ind" Ja det flot nu det MIG der har et problem med MIN scooter og ikke min ven? Jeg forklarede ham også de ting som garantien dækkede (såsom slidtage osv) Men dertil svarede han bare "det skyldtes jo vinteren" sandt nok... Men min vens scooter har altså ikke dette problem så må det være fordi der er noget galt med mit gaskabel siden der kan komme vand i?
og sådan kørte det rundt i en 40 minutters.

Kan det virkelig passe at man skal betale 1000 kroner HVER VINTER for at SIKRE SIT OG ANDRES LIV!?!?!
Så ALDRIG Køb scooter fra dem, det er nogle forbandede svin der snyder dig i hovede og røv!
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3551
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af Jps »

Nu har jeg ikke gidet læse hele dit lange "svineindlæg" mod Trendimport. Men vil bare lige pointere at det ikke er dem der producere scooteren (produceres i Kina). De forhandler den kun.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3551
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af Jps »

Nu har jeg så læst det. Og det er dig selv der skal smørre kablet, idet der vel foreligger en servicebog med serviceintervaller (antal km, mellem service) som du selv kan foretage.

Det er ret normalt at kabler fryser fast i denne tid, hvis man ikke husker at smørre dem.

Og man sviner ikke en forhandler, bare for et kabels skyld. Kunne forstå hvis det var motorproblemer, op til flere gange på de 4 mdr.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Du kan skrive om dine oplevelser med forhandlere under Snak om forhandlere.
Du kan oprette et nyt indlæg med overskriften "trend-import.dk greve" eller hvor du nu har købt den.

Når nu du syns du er blevet behandlet dårlig så prøv og skriv det på en måde uden at svine folk til så tror jeg der er flere der tager dig seriøst.
Jeg har i hvert fald ikke lavet dette forum for at folk kan svine andre til.

Hvis mekanikeren siger gaskablet er defekt så burde du da også kunne få et nyt på reklamationsretten som dækker 2 år.
Mekanikeren er det en som trend import har henvist dig til ?

Trend import har selv valgt at sælge scootere i danmark. Og eftersom det er helt normalt at der er frost i danmark om vinteren så burde de ting de sælger vel også kunne holde til frostvejr. De sælger også i sverige så det med frost kan ikke være en nyhed for dem.
Ellers skulle de skrive at scooteren ikke er beregnet til kørsel om vinteren på grund af problemer ved frost. Så ville det jo være fint nok hvis folk vidste det.

Men du er ikke den eneste der har problemer med gaskablet. Det har jeg også og jeg kan ikke få smurt mit ordentligt desværre.

Har du haft scooteren til service ?
Brugeravatar
kel
3. Rang
3. Rang
Indlæg: 20
Tilmeldt: 4. august 2010 09:27
Scootere: TMS S3

Re: Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af kel »

Jeg købte en TMS 3S hos JEM OG FIX i sommers 2010 den trak meget dårligt, jeg ringer til Sebastian og han tilsender mig en ny TDI-enhed som jeg har dagen efter. DET kalder jeg FIN service
vh KEL
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der er ikke meget gang i deres hjemmesider i hvert fald :
http://www.trend-import.dk/
http://www.trendimport.no/
http://www.trendimport.se/ virker godt nok men der står ikke noget om konkurs nogen steder og ser ud til man stadig man bestille.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Der står da ikke noget om Trend Import i danmark gør der ?
Jeg ville da tro at bare fordi firmaet går konkurs i norge så betyder det vel ikke at det også går konkurs i danmark.
Selvom det gør det jo så nok i det her tilfælde siden både den danske og norske hjemmeside ikke virker.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nå men det ser ud til at Trend import i danmark også er under konkurs : http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/ ... r=31628121
Tænkte bare at den i norge måske godt kunne gå konkurs uden det havde betydning for den i danmark.
Brugeravatar
jakk212
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 35
Tilmeldt: 1. december 2010 08:27
Scootere: TMS S3

Re: Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af jakk212 »

super, og det sker netop som scooteren nægter at starte nu.

Dvs ingen garanti - FEDT! -.-
Brugeravatar
westenkaer
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 38
Tilmeldt: 8. marts 2011 19:31
Scootere: Baotian Retro BT49QT-11, årg. 2010

Re: Aldrig køb TMS S3 scooter! Producenten er et svin!!!

Ulæst indlæg af westenkaer »

Du er desværre ikke alene :shock:

Da jeg sidste år købte min Baotian Retro over nettet i Sverige (jeg bor i Sverige), blev jeg også vildt dårlig behandlet.

Den kunne ikke tåle vand.
Overkærvede skruer og flækket plastik.
De havde glemt at medlevere nøgler - og nu var de væk. De mente at jeg SELV måtte selv betale for at sende den retur :twisted:

Und so wieder...!

Jeg måtte true sælgeren med en advokat før den slambert gav sig!!

Jeg gik til importøren, Baotian Sverige og berettede om hans dårlige opførsel. De lovede at tage en ALVORLIG snak med ham og sendte en batterilader som kompensation. Siden kom tingene iorden.

Problemet er bare hvis man handler hos en der selv har importeret scooteren fra østen og er et svin. Så er der kun den juridiske vej at gå :(
Besvar